اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

مدیران در دسترس مردم باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: مدیران باید همواره در دسترس مردم باشند.

مدیران در دسترس مردم باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی در بازدید از روستاهای شهرستان جم در جمع مردم روستای صیدی با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بیان افتخارات و دستاوردهای عظیم دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است و مسئولان باید در این راستا پیشقدم باشند.
وی افزود: رزمندگان با گذشت و فداکاری در برابر دشمنان ایستادند و جهانیان از این ایستادگی و ایثار رزمندگان در تعجب هستند و ضروری است که این افتخارات تبیین شود.
فرماندار جم با اشاره به تلاش دولت برای حل معضلات روستاها خاطرنشان کرد: هدف از حضور در روستاها شناسایی مشکلات و دیدار با مردم است و به امید خدا این جلسات باعث پیشرفت و حل مشکلات مردم خواهد شد.
عبداللهی با اشاره به رویکرد مثبت دولت نسبت به روستاها از مسئولان خواست تا نسبت به رفع مشکلات روستائیان تلاش کنند.
فرماندار جم بر لزوم تلاش برای افزایش امکانات مناطق روستایی تاکید کرد و افزود: برای حل مشکلات روستاها و مناطق محروم، کارگروهی در فرمانداری تشکیل خواهیم داد که ضمن دعوت از شوراهای روستا و چند معتمد محلی نتیجه را به اطلاع مردم خواهیم رساند.
عبداللهی با تاکید به مسئولان برای پاسخگویی به مطالبات مردم اضافه کرد: مدیران باید همواره در دسترس مردم باشند تا مردم بتوانند مشکلات را به آنها منتقل کنند.
رئیس شورای اسلامی روستای صیدی نیز گفت: مردم این روستا مردمی سخت‌کوش هستند و تقدیم سه شهید به ایران اسلامی از افتخارات روستای صیدی است.
محمد حیدری، مهم‌ترین مشکلات این روستا را اجرای ناهماهنگ طرح هادی، مشکل دفع زباله و کمبود فضای آموزشی و ورزشی نامید.
وی افزود: مردم نیازمند ارائه خدمات بیشتر و بهتر هستند و باید دین خود را به مردم ادا کنیم.
عضو شورای اسلامی روستای صیدی نیز ضمن تقدیر از بعضی از مدیران به انتقاد از عملکرد اداره تربیت بدنی شهرستان جم پرداخت و گفت: این اداره اقدامات لازم در زمینه ایجاد فضای ورزشی مناسب در این روستا را انجام نداده است.
علی شریفی با اشاره به مشکل کشاورزان برای تمدید پروانه چاه و لزوم همکاری امور آب شهرستان بیان کرد: مشکل مردم با اداره منابع طبیعی در ارتباط با اراضی به یک معضل تبدیل شده است.
وی خواستار تلاش دسته‌جمعی مدیران برای حل مشکلات مردم شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول