اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

انتظار افکار عمومی بررسی سریع پرونده اختلاس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: انتظار افکار عمومی بررسی سریع پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی در کشور است.

انتظار افکار عمومی بررسی سریع پرونده اختلاس است
سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با توجه به اینکه اختلاس 3 هزار میلیاردی در کشور در دستور کار ویژه قرار دارد که امیدواریم در ادامه نیز این روند ادامه داشته باشد.
وی افزود: انتظار افکار عمومی بررسی سریع این پرونده است، تا ضربات زیادی به نظام وارد نشود.
نماینده مردم زنجان و طارم ، تصریح کرد: ضروری است با همکاری همه دستگاه‌ها این پرونده به نحو مطلوبی پیگیری شده و با متخلفان به شدت برخورد شود.
وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روند کار این پرونده از سوی قوه قضاییه مطلوب است، خاطرنشان کرد: گزارش قوه قضاییه نشان از روند مطلوب پیگیری این قوه دارد.
نصیری بیان داشت: انتظار می‌رود با همکاری جدی وزارت اطلاعات پرونده به نحو مطلوبی به پایان برسد.
وی تصریح کرد: در صورت حل نشدن مشکلات این پرونده نظام ضربات زیادی را متحمل می‌شود که در شان ملت نیست.
نماینده مردم زنجان و طارم خواستار پیگیری مناسب از سوی قوه قضاییه برای حل پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی شد و خاطرنشان کرد: متخلفان باید به زودی دستگیر شده و به اشد مجازات گرفتار شوند تا چنین اعمالی در کشور تکرار نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: نحوه تبدیل مراکز فنی و حرفه‌ای به مراکز دانشگاهی و نحوه انتقال اموال این مراکز در دستور کار کمیسیون در هفته جاری بود.
 وی از بررسی وضعیت آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای نیز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسات اخیر این کمیسیون خبر داد و یادآورشد: بررسی در خصوص وضعیت آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.
انتهای پیام؛/ ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول