اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

فتنه 88 با یک دروغ گفتن کلید خورد

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه شیراز گفت: فتنه 88 با یک دروغ گفتن و به دنبال آن دروغ‌ها، اسرارها و قسم‌های دیگر اتفاق افتاد.

فتنه 88 با یک دروغ گفتن کلید خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز اظهار داشت: با دروغ‌هایی که در فتنه 88 رخ داد شاهد تعطیلی جامعه و ایجاد مردم بر سر دو راهی بودیم که نتیجه آن نیر حمله به عزادارن حسینی و از بین بردن شعار حادثه عاشورا و کربلا بود.
ایمانی بیان داشت: طبق آیات قرآن کریم که در مورد دروغگویان آمده است آنان دچار عذاب خار کننده می‌شوند.
وی ادامه داد: در جامعه امروز نیز افرادی هستند که با تفسیر غلط آیات قرآن و بیان تفاسیر غلط احادیث می‌خواهند افکار ناصحیح را در دل افراد جامعه منتشر کنند که مردم نیز باید در این زمینه هوشیار و بصیرت داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و ابراز داشت: نیروی انتظامی جزو نهادهای مرتبط با انقلاب اسلامی است و در قانون بیش از 30 مورد وظیفه برای آن مشخص شده است.
ایمانی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع پرسنل نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مظهر قدرت، مروت و مهربانی، صلابت و قدرت است.
وی به مقوله امنیت به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: در این زمینه تمام نهادهای مختلف باید همکاری کرده و وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا مردم در زیر سایه‌سار آن آرامش و راحتی و رفاه را به دست آورند.
ایمانی تصریح کرد: در شرایط موجود تمام مسئولان از جمله مردم باید چشم و گوش نیروی انتظامی باشند و آن را در عرصه‌های مختلف یاری کنند.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: تمام نهادهای قانون‌گذار، فرهنگی و نظارتی باید خود را در مسیر اهداف بلند نظام در بستری شتابان از حرکت رو به رشد قرار دهند تا به عقب نرفته و منزوی نشوند.
خطیب نماز جمعه شیراز همچنین امروز در خطبه‌های خود به هفته حج، هفته احسان و نیکوکاری و گرامیداشت هفته کرامت نیز اشاره کرد و بیان داشت: باید برنامه‌های هفته کرامت با شکوه خاصی در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول