اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

بزرگترین تکلیف ما در برابر شهدا انقلابی ماندن است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: بزرگ‌ترین تکلیف ما در برابر عظمت و عزت خلق شده به همت شهدا، حفظ اصول و مبانی انقلاب اسلامی است.

بزرگترین تکلیف ما در برابر شهدا انقلابی ماندن است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در همایش 750 فرزند شهید در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: تکلیف ما در صیانت از آرمان شهدا تکلیفی سنگین، سخت و دشوار است و تنها با بصیرت و تبعیت رهبر معظم انقلاب است که می‌توانیم آن را به سرانجام برسانیم.
وی با یادآوری اینکه دشمن خونخوار ما امروز با تمام ابزار و توان نظامی و غیرنظامی به میدان آمده است تا این انقلاب را به انزوا بکشاند بیان داشت: دشمن در عرصه اقتصادی و فرهنگی با پیچیده‌ترین ابزارها و ترفندهای تحریم و تهدید تلاش می‌کند تا نظام ما را به زانو درآورد در حالی که ما با تکیه به فرهنگ پربار اسلام می‌توانیم از این شرایط سخت نیز به راحتی عبور کنیم.
رئیس شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل با بیان اینکه بزرگترین مجاهدت در تبعیت از راه شهدا درک اهداف حقیقی آنهاست اضافه کرد: ما امروز در سنگر کار و مجاهدت و تلاش و کوشش باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا دشمن همچون دوران جنگ مایوس و دل‌خسته باشد.
صابری موفقیت حاصل شده در چند سال اخیر را با اقدامات دولت خدمتگزار یادآور شد و گفت: دولت نهم و دهم با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و اتخاذ سیاست درست در حوزه انرژی هسته‌ای توانسته است بر اقتدار این مردم و نظام در عرصه جهانی و بین‌المللی بیفزاید و اجازه ندهد دشمن برخی از اندیشه‌های کور خود را محقق کند.
وی در ادامه سخنان خود به دیگر دستاوردهای این نظام در رسیدن جوانان این سرزمین به یک خودباوری حقیقی اشاره کرد و ادامه داد: امروز جوانان ایرانی با دستیابی به پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های مختلف سرآمد جوانان دنیا هستند و هر روز نیز بر ابعاد این فرزانگی افزوده می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این همایش رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: این استان بیش از 3 هزار و 400 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده که 808 شهید ما در دوران شهادت متاهل بوده‌اند که امروز فرزندان برومند و تربیت یافته دامان پرمهر مادری فداکار در عرصه‌های مختلف مشارکت دارند.
سیدودود سیدشنوا اضافه کرد: فرزندان شهدا با همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی در ادارات و نهادهای انقلابی استخدام رسمی شدند و از برخی مزایا بهره‌مند هستند.
وی در پایان خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بزرگترین افتخار این مجموعه و تمام مردم شریف ایران برشمرد و بیان داشت: ما تمام داشته‌های خود را مدیون شهدا و ایثارگری‌های آنها هستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول