اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سریال راه اصلی اردبیل:

راهدارخانه مسیر اردبیل ـ سرچم احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: برای تردد راحت مسافران و رانندگان از مسیر جدید اردبیل- سرچم به مرکز کشور راهدارخانه این مسیر به سرعت تکمیل میشود.

راهدارخانه مسیر اردبیل ـ سرچم احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جریان بازدید از راه اصلی اردبیل ـ سرچم اظهار داشت: عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف در این پروژه با جدیت مشغول کار هستند و اگر برخی حوادث قابل پیش‌بینی و غیر قابل پیش‌بینی از قبیل رانش‌هایی که در چند نقطه به وجود آمده است، ایجاد نمی‌شد و یا رخ نمی‌داد، پروژه زودتر از موعد مقرر افتتاح می‌شد.
وی ادامه داد: با توجه به وضع موجود اگر مشکل دیگری در روزهای آینده در طول مسیر ایجاد نشود، تا 50 روز آینده راه اصلی اردبیل ـ سرچم افتتاح می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه همچنان هفت درصد از کارها باقی می‌ماند که مربوط به آسفالت پنج کیلومتر از مسیر و تکمیل تابلوها، گاردریل و علائم راهنمایی و رانندگی است که بعد از افتتاح می‌توان آنها را به سرعت انجام داد.
‌صابری با تاکید بر تکمیل راهدارخانه در حال احداث مسیر برای امدادرسانی به رانندگان و خودروهای عبوری از این منطقه خاطرنشان کرد: این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است و قطعا برای زمستان تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی گفت: در این بازدید سعی کردیم به برخی نکات ضروری که در راه‌اندازی این مسیر حائز اهمیت است بپردازیم تا مسئولان راه و ترابری و راهدارخانه ضرورت توجه و رعایت این نکات را مد نظر داشته باشند تا با بهره‌برداری از این جاده مردم استان اردبیل، مسافران و گردشگران به راحتی بتوانند از این مسیر تردد کنند.
استاندار اردبیل تصریح کرد: با بهره‌برداری از این راه اصلی در تردد مردم استان به مرکز کشور دو ساعت کاهش فاصله اتفاق می‌افتد و مردم با یک ایمنی بیشتر می‌توانند مسیر اردبیل ـ تهران را با اتصال به اتوبان زنجان ـ تبریز طی کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سریال وعده و وعیدهای مسئولان استان اردبیل در حالی ادامه دارد که هر دو ماه یکبار پرده جدیدی از سناریوی این سریال گشوده می‌شود.
در حالی که استاندار اردبیل و مسئولان مربوط بارها وعده دو ماه آینده و گاه کمتر از آن را به خبرنگاران و اهالی استان برای افتتاح راه اصلی می‌دهند این بار استاندار اردبیل دو ماه دیگر را وعده داده تا شاید در اواخر آذرماه که فصل سرما و تعطیلی کار است این پروژه افتتاح شود.
این در حالی است که در سفر اخیر هیئت دولت به استان اردبیل وزیر راه و شهرسازی و خود رئیس‌جمهوری به مردم استان اردبیل وعده داد تا آخر مهرماه باید این پروژه که بلاها و مصایب بسیاری را از سر گذرانده است به بهره‌برداری برسد.
به نظر می‌رسد با روندی که اجرای این پروژه دارد، افتتاح آن حتی تا پایان امسال نیز به صورت کامل صورت نگیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول