اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌های اصفهان‌

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اصفهان از کاهش 50 درصدی تصادف طی روزهای آخر فصل تابستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان اصفهان خبر داد.

کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌های اصفهان‌
علی نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای آخر تابستان و چند روز تعطیلی، جاده‌های استان وضعیت مساعدی را داشتند، اظهار کرد: در مقایسه صورت گرفته بین چند روز آخر تابستان سال 90 با سال گذشته تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش تلافات داشته است.
وی با بیان اینکه 38 درصد هم کاهش تصادف منجر به جرح در استان داشته‌ایم، افزود: این درصد کاهش متوفیان و تصادف منجر به جرح در کشور در روزهای پایانی تابستان قابل توجه است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان در مورد آخرین وضعیت تصادفات منجر به فوت در جاده‌های منتهی به استان اصفهان تصریح کرد: طی چند روز تعطیلی پایانی تابستان دو فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داده که هر دو مورد بر اثر واژگونی خودرو صورت گرفته است.
وی ادامه داد: روز جمعه در جاده فرعی فریدن و جاده شیراز به اصفهان در محل آباده دو تصادف منجر به فوت بوده که در هر دو تصادف رانندگان فوت شده‌اند.
نیکبخت‌ علت تصادف در جاده شیراز را خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو راننده پژو 405 دانست و افزود: تصادف خودروی 206 در جاده فرعی فریدن، رعایت نکردن سرعت مطمئنه گزارش شده است.
انتهای پیام؛/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول