اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

جاده جم ریز 70 پیچ خطرناک دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: جاده جم به ریز 70 پیچ خطرناک دارد.

جاده جم ریز 70 پیچ خطرناک دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی در نشست ایمن‌سازی و ترمیم جاده خطرناک جم به ریز در محل فرمانداری شهرستان جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم با تولید 27 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و این پالایشگاه همواره در عمران و آبادانی شهرستان جم فعال بوده است.
وی افزود: ایمن‌سازی جاده‌ها و احداث جاده‌های ایمن موجبات رشد و توسعه اقتصادی می‌شود و به نفع همه اقشار مردم است.
مدیرعامل پالایشگاه جم خواستار همکاری تمام شرکت‌ها و ادارات ذینفع برای برطرف کردن مشکلات پیش‌رو در جاده جم به ریز شد و خاطر نشان کرد: پالایشگاه فجر جم در راستای ایمن‌سازی این جاده خطرناک تاکنون اقدامات مهمی در برخی از نقاط حادثه‌ساز آن انجام داده اما کافی نیست و باید همه در این زمینه دست به دست هم دهیم.
اسلامی تصریح کرد: شرکت پالایش گاز فجر جم در سال گذشته نیز اعتباری در همین راستا به منظور نصب علایم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای مورد نیاز در اختیار اداره راه و ترابری شهرستان جم قرار داده است.
مدیرعامل پالایشگاه جم از نیروی انتظامی شهرستان نیز خواست به منظور نظارت بیشتر و کنترل رفت و آمدهای ماشین‌های سنگین در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهد؛ حل مشکلات موجود در این جاده باید به زودی در دو بخش کوتاه‌مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی شود تا دیگر شاهد تصادفات مرگبار نباشیم.
اسلامی تصریح کرد: این جاده 45 کیلومتری حداقل 70 پیچ خطرناک دارد که مرتفع شدن آن برای مردم منطقه و کارکنان و کارگران بسیار حیاتی است و از تمام مسئولان انتظار همکاری داریم.
وی از منطقه عملیاتی نار و کنگان، خط لوله گاز، نیروگاه گازی و دیگر ادارات و شرکت‌های منطقه نیز که از این جاده اسفاده می‌کنند خواست در راستای کمک به ایمن‌سازی و رفع موانع موجود در این جاده همکاری لازم را داشته باشند.
اسلامی افزود: پالایشگاه جم به نوبه خود و بیش از ظرفیت موجود برای رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان جم تلاش و فعالیت کرده و امیدوار هستیم این جاده نیز با همکاری همه‌جانبه به مسیری ایمن تبدیل شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول