اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

ورزش خراسان جنوبی یک منتقد واقعی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در طول پنج سالی که مسئولیت تشکیلات را بر عهده داشته‌ام حتی یک انتقاد جدی و یک منتقد واقعی نداشته‌ام.

ورزش خراسان جنوبی یک منتقد واقعی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری پنجشنبه‌شب در نخستین جلسه برنامه‌ریزی سومین نمایشگاه تجهیزات و ادوات ورزشی با تبیین اهمیت برگزاری نمایشگاه و ضرورت تفاوت آن با دومین نمایشگاه در سال گذشته تاکید کرد: هر بار که مردم از نمایشگاه دیدن کنند در نوبت بعدی باید کیفیت بیشتری بر آن مترتب باشد و امسال جدای از هیئت‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد یعنی سمن‌های سازمان ملی جوانان سابق هم هستند که در این سمن‌ها جوانان فعال حضور دارند و باید در نمایشگاه جایگاه مناسبی برای فعالیت آنها اختصاص دهیم.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با قطعی خواندن سفر رئیس جمهور در دور چهارم سفر و حضور وزیر ورزش و جوانان در نمایشگاه تصریح کرد: یکی از کارهای ماندگار در نمایشگاه قبلی تجلیل از خدمات و زحمات پیشکسوتان بود که امسال نیز باید پر فروغ‌تر از گذشته چه در عرصه مدیریتی و چه در عرصه قهرمانی برگزار شود.
قدیری به اهداف مهم برگزاری نمایشگاه سوم یعنی معرفی تشکیلات، افکارسنجی و ادای بخشی از خدمات و تکالیف نسبت به مردم اشاره کرد و افزود: از مهم‌ترین خدمات تشکیلات ایجاد فضای با نشاط و شاداب است.
وی اضافه کرد: باید برنامه‌ها با تکیه بر دو عنصر واقع‌نگری و کارآمدی برای حصول اهداف نمایشگاه و موفقیت در برپایی آن پیش‌بینی و تدوین شود و در این راستا مشخص شدن مسئولیت‌ها، ارائه کارهای بدیع و جدید، بهره‌مندی از حوزه جوانان به لحاظ برخورداری از ظرفیت و امکانات ضروری است.
 مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: باید فضای کاری قبلی حوزه جوانان از سیاستگذاری به انجام کار اجرایی تغییر یابد و نمایشگاه بهترین فضا را برای این مهم فراهم آورد.
قدیری با استقبال از اختصاص مکانی برای طرح انتقادات و پاسخگویی یادآور شد: در طول پنج سالی که مسئولیت تشکیلات را بر عهده داشته‌ام حتی یک انتقاد جدی و یک منتقد واقعی نداشته‌ام، البته این موضوع به این معنا نیست که ما اشتباهی نداشته‌ایم، حرف من آن است که از مجموعه انتقادات چهار حرف درست و حسابی در بیاید و مفید حال جامعه ورزش و جوانان باشد.
وی تاکید کرد: آرزومند آن هستم که به لحاظ اخلاقی جامعه ما به سطحی برسد که خیلی از حرف‌هایمان را رو در رو بزنیم و از ایراد افترا و تهمت خودداری کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه برقراری و ایجاد ارتباط مناسب با مردم یکی از محورهای اصلی نمایشگاه است، اظهار داشت: پیش‌بینی برخی از برنامه‌ها با هدف سرگرمی، بخش دیگری با هدف معرفی رشته‌های ورزشی و جذب مخاطب، بخش دیگر ارائه برنامه‌های جذاب و شاد و بدیع با رعایت حساسیت‌های دینی و شرعی توام با تزریق روحیه نشاط و شادابی صورت پذیرد و بر انجام کارها با عشق و علاقه تاکید می‌شود.
قدیری توجه به توزیع عادلانه امکانات به منظور رعایت عدالت سازمانی در غرفه‌ها، توجه به مباحث مالی برای استفاده حداکثری از منابع و بهره‌مندی از نیروهای بومی با رعایت اصل صرفه‌جویی را خواستار شد.
وی تاکید کرد: باید هر چه بهتر شرایط را بیشتر و بیشتر فراهم کنیم چراکه عموم مردم ما مردمان خوب و قدرشناسی هستند و آنچه که اهمیت دارد این است که علاوه بر ایجاد فضای مناسب در نمایشگاه، کسی دست خالی از نمایشگاه بیرون نرود، این بدین معناست که حتما هر غرفه‌ای چیزی برای عرضه کردن داشته باشد.
قدیری افزود: سومین نمایشگاه تجهیزات ورزشی از 21 تا 27 مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول