اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال سیستان‌وبلوچستان:

استفاده از ظرفیت‌ها در رشد ورزش سیستان‌وبلوچستان ضروریست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان سیستان و بلوچستان در رشد و گسترش ورزش استان بسیار مؤثر و ضروری است.

استفاده از ظرفیت‌ها در رشد ورزش سیستان‌وبلوچستان ضروریست
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسن محمدزاده فراهانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید کمیته فوتسال سیستان و بلوچستان در راه آهن جنوب شرق اظهار داشت: با توجه به صنعتی شدن فوتبال امروز دنیا، استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای استان در رشد و گسترش ورزش ضروری است.
وی افزود: فوتبال امروز دنیا تفاوت‌های فاحشی با جریان سنتی گذشته داشته و ما نیز باید همگام با جامعه جهانی، نگاهی علمی به این مقوله داشته باشیم.
رئیس هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان در ادامه با تقدیر از زحمات چند ساله مصطفی کاروری نسب رئیس سابق کمیته فوتسال استان در رشد فوتسال این استان از مصطفی داودی به عنوان یکی از مدیران موفق استان به خاطر پذیرفتن این مسئولیت تشکر کرد.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق نیز در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت‌های ورزشی در راه آهن جنوب شرق پرداخت.
سید مصطفی داودی گفت: استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی متضمن پیشرفت فوتسال در استان است.
وی بیان کرد: با جذب سرمایه و با یاری تمامی همکاران و تشکیل کمیته‌های مختلف در فوتسال استان امیدواریم شاهد پیشرفت این رشته پر طرفدار و جذب ورزشکاران و جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.
در پایان مراسم، از خدمات مصطفی کاروری نسب رئیس سابق کمیته فوتسال استان تقدیر و سید مصطفی داودی به عنوان رئیس جدید این کمیته معرفی شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول