اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 900 ورزشکار بسیجی در مشهد؛

نخستین جشنواره سراسری ورزشی ثامن‌الائمه آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی ثامن‌الائمه با حضور بیش از 900 ورزشکار بسیجی از سراسر کشور امروز در مشهد آغاز به کار کرد.

نخستین جشنواره سراسری ورزشی ثامن‌الائمه آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کاظم یزدانی، رئیس سازمان ورزشی بسیج مستضعفین ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: برای نخستین‌بار در کشور و به همت تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع) این مسابقات برگزار می‌شود و بین 900 ورزشکار از 29 استان کشور در این مسابقات حضور دارند.
وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات به مدت دو روز به میزبانی استان خراسان رضوی در سال‌های ورزشی فردوسی، شهید چمران، مهران و خانه کشتی مشهد برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشته‌های ورزشی که در این دوره از مسابقات برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: رشته‌های رزمی مانند تکواندو، جودو و کاراته و همچنین رشته کشتی در این دوره از مسابقات برای نوجوانان 14 تا 19 سال برگزار می‌شود.
یزدانی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را توسعه‌ ورزش قهرمانی عنوان و ادامه داد: جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی ثامن‌الائمه(ع) با یاد گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر شهید شوشتری و 23 هزار شهید استان خراسان است که امید است به اهداف از پیش تعیین‌شده خود دست پیدا کند.
وی افزود: به برگزیدگان این دوره از مسابقات به سمت فعالیت‌های باشگاهی بسیج هدایت خواهند شد و با آموزش آنان راه برای موفقیت‌های بیش از پیش آینده سازان ورزش کشور هموار خواهد شد و هدف بسیج و سپاه نیز همین است.
رئیس سازمان ورزش بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: فرآیند برگزاری این مسابقات به گونه‌ای است که نوجوانان بسیجی به سمت ورزش قهرمانی هدایت شوند و در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول