اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

ورزشکاران در جبهه‌ها حضوری پررنگ داشتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ورزشکاران علاوه بر حضور در صحنه رقابت در جبهه‌ها نیز حضوری پررنگ داشتند.

ورزشکاران در جبهه‌ها حضوری پررنگ داشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهروز منتقمی در مراسم گلباران شهدای چهارصددستگاه کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزشکاران در دوران هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشتند و با حضور به موقع در صحنه نبرد حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال مقدس با دشمن تا بن دندان مسلح به مبارزه پرداختند و رژیم بعثی را بارها و بارها با شکست مواجه کردند.
این مسئول گفت: امروز نیز ورزشکاران جوان کشور در عرصه‌ای دیگر باید به مبارزه با دشمن بپردازند و با حضور در میادین مختلف با پیروزی‌های پی‌ در پی مانند همیشه نیز کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارند و پرچم ایران را در کشورهای مختلف به اهتزار درآورند.
وی ادامه داد: امنیت، آرامش و موفقیت‌های امروز کشور مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند و کشور را به این مرحله رساندند.
منتقمی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف مسئولان در دستگاه‌های مختلف است لذا باید تدابیر لازم به این منظور انجام شود.
وی افزود: آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید زنده نگه داشته شود لذا باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی در این زمینه بیش از گذشته انجام شود.
این مسئول گفـت: ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با الگو گرفتن از آنان مسیر زندگی خود را رقم بزنیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول