اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

جریان انحرافی و اختلاس اخیر از یک مرکز فرماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: شک نداریم که جریان انحرافی و موضوع اختلاس میلیاردی از یک مرکز فرماندهی می‌شوند.

جریان انحرافی و اختلاس اخیر از یک مرکز فرماندهی می‌شوند
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه جلسه غیر علنی مجلس برخی از زوایای اختلاس اخیر را روشن کرد، اظهار داشت: در این جلسه بسیاری از مسئولان طراز اول اقتصادی کشور از جمله وزیر امور امور اقتصادی و رئیس‌کل بانک مرکزی حضور داشتند که که رئیس بازرسی کل کشور گزارش مفصلی در این زمینه ارائه کرد.
وی با بیان اینکه جریان انحرافی و اختلاس اخیر از یک مرکز فرماندهی می‌شوند، ابراز داشت: در جلسه غیر علنی مجلس به این نتیجه رسیدیم که سران جریان انحرافی به‌خصوص سردسته‌های آن‌ها در این موضوع دخیل بوده‌اند.
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس عنوان کرد: رد پای سودجویان جریان انحرافی در این قضیه به روشنی دیده می‌شود که برخی افراد منفعت‌طلب را برای رسیدن به منافع خود پرورش داده بودند.
این مسئول از ماموریت کمیسیون اصل نود برای پی‌گیری این موضوع خبر داد و افزود: این کمیسیون به همراهی سازمان بازرسی، قوه قضائیه و وزارت اطلاعات به جد پی‌گیر اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی هستند و به یقین با توجه به شرایط زمانی کنونی و مطالبات مردمی، این پرونده سرانجامی مانند پرونده شهرام جزایری پیدا نخواهد کرد.
بزرگواری با اشاره به اینکه اکثریت مجلس برخورد قاطع با این نوع معضلات را خواستارند، ابراز داشت: قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این موضع پافشاری می‌کنند که باید هر مقام و مسئولی در که در این پرونده نقش دارد به پای میز محاکمه رفته و در صورت اثبات تخلف به اشد مجازات رسیده چرا که مردم محروم و مستضعف طاقت بی‌عدالتی در این زمینه را ندارند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید مجدد کرد که قوه قضائیه نباید اجازه دهد این پرونده سرنوشتی چون پرونده شهرام جزایری پیدا کند و از موضع‌گیری هیچ مسئولی برای دفاع از مجرمان هراسی به دل راه ندهد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول