اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

جریان انحرافی استحاله شده استکبار است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: جریان انحرافی از مسیر انقلاب خارج شده و استحاله شده استکبار و غرب است.

جریان انحرافی استحاله شده استکبار است
نظرعلی علیزاده امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: نفوذ و استحاله استکبار بر افکار و انگیزه‌های جریان انحرافی واضح و روشن است. 
عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با تصریح بر اینکه جریان انحرافی تاثیری بر روند حرکت انقلاب اسلامی ندارد، گفت: تنها ممکن است در بدترین شرایط کمی سرعت این حرکت را کاهش دهد. 
وی جریان انحرافی را با توجه به تهدید بودن برای انقلاب اسلامی، یک فرصت الهی دانست و بیان داشت: در این فرصت الهی عده‌ای با حضور در جریان غربالگری شده و ماهیت پلید خود را به نمایش می‌گذارند. 
استاد دانشگاه‌های گیلان ادامه داد: در خوشبیننانه‌ترین تفکر باید بپذیریم که جریان انحرافی به لحاظ عدم بصیرت و دقت در برخی موارد در صف دشمن قرار می‌گیرد.
علیزاده با تاکید بر اینکه دست خدا بر سر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: هیچ گروه، جریان و کشوری نمی‌تواند این انقلاب الهی را از مسیر اصلی خود خارج کند و باید همگان بدانند که هنوز روحیه رزمندگی هشت سال دفاع مقدس و انگیزه الهی آفریننده انقلاب اسلامی وجود دارد و پویا است. 

* جریان انحرافی با مدل غربی وارد انتخابات می‌شود 
وی در ادامه با اشاره به تلاش جریان اصلاحات برای رسوخ در مراکز علمی و اقتصادی در پایان حیات سیاسی خود اضافه کرد: جریان انحرافی نیز در تلاش برای تحقق این مسئله است و با مدل غربی پول و تبلیغات وارد انتخابات می‌شود. 
عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان جریان انحرافی را غرب‌زده خواند و افزود: امروز این افراد رسوا شده‌اند و مردم بصیر ایران به خوبی آنها و اهدافشان را شناخته و با صراحت در مقابل آنها اعلام موضع می‌کنند. 
علیزاده با تاکید بر اینکه تنور انتخابات با پول جریان انحرافی گرم نمی‌شود، بیان داشت: جریان انحرافی با مدل غربی پول و تبلیغات در تلاش برای رای گرفتن از مردم هستند، ولی در انقلاب اسلامی مردم با بصیرت و خلوص رای می‌دهند و رای گرفتن از مردم در کشور حرکت مردودی است. 
وی گفت: حافظه مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی بسیار قوی است و مدل غربی پول و تبلیغات غربی را به خوبی می‌شناسند و پاسخ نهایی کوبنده را در انتخابات به منحرفان می‌دهند. 
  
* جریان انحرافی و فتنه در انتخابات متحد می‌شوند 
عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، وحدت جریان انحرافی با فتنه و اصلاح‌طلبان بیشتر می‌شود و اینها در مجلس آینده کاملاً به‌هم می‌رسند و یک‌کاسه می‌شوند. 
وی به اهداف شکل‌گیری جریان انحرافی که استحاله شده استکبار جهانی است، اشاره کرد و متذکر شد: این جریان می‌خواهد انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کند و باید بداند که این آرزو را به گور می‌برد.
استاد دانشگاه‌های گیلان تصریح کرد: جریان انحرافی برنامه‌ گسترده‏ای را برای فتح کرسی‏های مجلس دارد و بدیهی است با بصیرت مردم نمی‌تواند در این راه به آرزوی خود برسد. 
این مسئول تصریح کرد: تضعیف جایگاه ولایت فقیه، تلاش برای ابهت‎شکنی رهبری،‌ تفسیر به رأی تصریحات معظم‌له و... از نتایج نگاه سیاسی این جریان به جایگاه رهبری و ولایت فقیه است. 
علیزاده خاطرنشان کرد: استکبار وقتی متوجه شد احمدی‌نژاد غیر قابل نفوذ است و نمی‌تواند رئیس جمهور را از مسیر خارج کند به فکر استحاله کردن اطرافیان رئیس جمهور افتاد و شاهد شکل‌گیری جریان انحرافی هستیم. 
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول