اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه‌های علمیه ایلام:

اصولگرایان مانع فعالیت‌های جریان انحرافی شوند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: اصولگرایان مانع فعالیت‌های جریان انحرافی در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی شوند.

اصولگرایان مانع فعالیت‌های جریان انحرافی شوند
حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: جریان اصیل اصولگرایی با اتحاد و یکدلی خود مانع از فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی شوند.
وی ادامه داد: جریان انحرافی با اتحاد با جریان‌های اصلاح‌طلبی و معاند نظام خارج‌نشین در صدد توطئه در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی است.
این روحانی برجسته اضافه کرد: البته جریانات معاند نظام در طول 32 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و در دوران حیات امام راحل نیز علیه نظام توطئه‌چینی می‌کردند.
مرادبیگی تصریح کرد: اما با تدابیر امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی تمام این توطئه‌ها خنثی شده‌اند و انقلاب اسلامی روز به روز بر توانش افزوده شده‌ است.
رئیس حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: این بار نیز قطعاً و یقینا تمام توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب یکی پس از دیگری شناسایی و خنثی خواهد شد.
وی ادامه داد: جریان انحرافی ابتدا با طرح مکتب ایرانی منهای اسلامی وارد عرصه شد تا آرایی را برای خود دست و پا کند، اما در طرح این مکتب به واسطه فقدان استقبال جوانان و مردم هوشیار ایران اسلامی شکست خورد.
مرادبیگی تصریح کرد: اکنون نیز این جریان سخنانی مبنی بر مهدویت در جامعه شیعی طرح کرده و ادعا می‌کنند در زمان ظهور امام زمان (عج) نیازی به ولی فقیه نیست.
رئیس حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: اما این جریان غافل از درایت امام گونه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران اسلامی در این عرصه گام گذاشته که تمام توطئه‌های آنان یک به یک خنثی خواهد شد.
وی ادامه داد: جریان‌های اصولگرایی در این برهه حساس وظیفه دارند ابتدا با اتحاد و یکپارچگی و کنار گذاشتن اختلافات سلیقه‌ای و با استفاده از مبانی اصیل اصولگرایی در برابر جریان انحرافی سد ایجاد کنند.
این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: زمانی که جامعه مدرسین و جامعه روحانیون احساس وظیفه کرده و با تشکیل کمیته 7+8 در این عرصه حضور یافته‌اند باید جریان‌های اصولگرا بیش از گذشته تلاش حزبی و گروهی خود را افزایش داده و در راستای خنثی‌سازی جریان فتنه و انحرافی تلاش کنند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول