اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام چناران:

25 پایگاه جشن عاطفه‌ها در چناران دایر شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چناران گفت: برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهرهای چناران، گلبها و گلمکان 25 پایگاه دایر شده است.

25 پایگاه جشن عاطفه‌ها در چناران دایر شد
محمدعلی کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: علاوه بر این تعداد پایگاه در تمامی مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج، پایگاه جشن عاطفه‌ها برقرار است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چناران افزود: تمام کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در مدارس طی یک صورت جلسه در همان مدرسه به نیازمندان داده می‌شود که توسط خود مدرسه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: کمیته امداد شهرستان تعداد 900 دانش آموز و 120 دانشجو نیازمند زیر پوشش دارد که مبلغ جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های بین آنان تقسیم و در بعد تحصیلی و دیگر خدمات امداد هزینه می‌شود.
کوثری بیان داشت: جشن عاطفه‌ها امسال در طی سه روز برگزار خواهد شد که در روز جمعه جشن عاطفه‌ها در مصلاهای نماز جمعه برپا می‌شود.
رئیس کمیته امداد چناران گفت: کمک به همنوعان و دانش‌آموزان هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها است و ضروری است که با کمک چه نقدی و چه غیرنقدی به فکر آنان باشیم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چناران افزود: سال گذشته 260 میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است و رتبه سوم را در شهرستان‌های استان چناران به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول