اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

تامین نیاز‌ مالی تنها هدف جشن عاطفه‌ها نیست ‌

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: هدف اصلی جشن عاطفه‌ها تنها تامین نیازهای مالی مددجویان این نهاد نیست.

تامین نیاز‌ مالی تنها هدف جشن عاطفه‌ها نیست ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولی‌زاده ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها در دبیرستان دخترانه شاهد فاطمیه اظهار داشت: هدف اصلی و اساسی از برگزاری جشن عاطفه‌ها تامین نیازهای عاطفی دانش‌آموزان مددجو است.
وی خاطر نشان کرد: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی در استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: یکی از اهداف اصلی برگزاری جشن عاطفه‌ها برقراری همبستگی ملی و اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از دانش‌آموزان مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان فاقد سرپرست هستند، ادامه داد: خیران و نیکوکاران با تحت سرپرستی قرار دادن این دانش‌آموزان کمک شایانی به تامین نیازهای مادی آنها کنند.
ولی‌‌زاده با بیان اینکه نباید با دیدگاه ترحم‌آمیز به دانش‌آموزان مددجوی این نهاد کرد، اضافه کرد: بسیاری از این دانش‌آموزان از نخبگان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی هستند.
وی اذعان داشت: بسیاری از دانش‌آموزانی که با کمک خیران و مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) به تحصیلات خود از نظر علمی ادامه داده‌اند در حال حاضر به رتبه‌های بسیار بالایی از نظر علمی دست یافته‌اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اظهار داشت: خیران و نیکوکاران با حمایت و تحت سرپرستی گرفتن این مددجویان می‌توانند به شکوفایی استعداد این دانش‌آموزان کنند.
وی خاطر نشان کرد: شرکت در جشن عاطفه‌ها و کمک به نیازمندان می‌توانند، پشتوانه محمدی از نظر روحی و عاطفی برای آنها باشند.
ولی‌زاده یادآور شد: تاکنون در کشور و به تبع آن در استان زنجان 16 جشن با عنوان جشن عاطفه‌ها برگزار شده است که هر سال نیز با استقبال خوبی از سوی مردم استان زنجان و خیران مواجه شده است.
وی تصریح کرد: همزمان شدن جشن عاطفه‌ها با هفته دفاع مقدس یک تقارن بسیار خوبی است، چراکه خیران و نیکوکاران در این هفته می‌توانند با الگو برداری از شهیدان در راستای انفاق و بخشش کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: جشن عاطفه‌ها در استان زنجان با برپایی 600 صندوق در نواحی مختلف از جمله مدارس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول