اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدیه 10 میلیون ریالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه سفر به ‌کهگیلویه و در بازدید از پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها، مبلغ 10 میلیون ریال به همه این پایگاه‌ها در سراسر استان هدیه داد.

هدیه 10 میلیون ریالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جشن عاطفه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، اکبر نیکزاد صبح امروز در حاشیه سفر به شهرستان کهگیلویه در بازدید از پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها، ضمن اهدا مبلغ 10 میلیون ریال به این پایگاه، در سخنان کوتاهی اظهار داشت: به سایر شهرستان ها نیز همین مبلغ اهدا خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد افزود: هدف از سفر به این شهرستان بازرسی و پی‌گیری روند اجرای طرح‌ها و مصوبات سفر‌های استانی است.
نیکزاد در ادامه ابراز امیدواری کرد که با رفع موانع و کمبودها و اجرای مصوبات و طرح‌ها شاهد روند پیشرفت این شهرستان و همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی مردم شهرستان کهگیلویه را مردمی خون گرم، شهید‌پرور و ولایت‌مدار خواند و گفت: خدمت به این مردم توفیق می‌خواهد که امیدواریم خداوند متعال آن را نصیب ما گرداند.
در این بازدید نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس و معاون عمرانی استاندار وی را همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول