اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انواری در گفت‏وگو با فارس:

15 هزار پایگاه جشن عاطفه‏ها ایجاد شد

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امروز 15 هزار پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور پذیرای کمک‏های نوع‏دوستانه ملت ایران اسلامی است.

15 هزار پایگاه جشن عاطفه‏ها ایجاد شد
حسین انواری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: جشن عاطفه‏ها از روز گذشته در مدارس کشور آغاز شده است و امروز نیز با حضور مردم خیر و نیکوکار کشور در پایگاه‏های سطح شهر ادامه می‏یابد.
وی با بیان اینکه روز گذشته زنگ عاطفه‏ها در مدارس سراسر کشور با کمک وزارت آموزش و پرورش به صدا درآمد، بیان کرد: به علت اینکه از امسال مدارس پنجشنبه‏ها تعطیل اعلام شده است، روز گذشته بخشی از جشن عاطفه‏ها با حضور دانش‏آموزان در مدارس برگزار شد.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: جشن عاطفه‏ها به منظور بسیج دانش‏آموزان و مدارس برای کمک‏رسانی به محرومان سرمایه‏گذاری شده و امروز نیز 15 هزار پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور پذیرای کمک‏های نوع‏دوستانه ملت ایران اسلامی است.
انواری ادامه داد: این پایگاه‏ها به خوبی برای حضور مردم آماده‏ سازی شده است و امیدواریم بتواند محبت‏های مردم را جمع‏آوری کند و به یک جشن ملی برای تبادل عواطف و محبت‏های مردم دامن بزند.
وی افزود: روز گذشته 120 هزار مدرسه در سراسر کشور جشن عاطفه‏ها را برگزار کردند و خود دانش‏آموزان بسیج شدند تا بتوانند به هم‏کلاسی‏هایشان کمک کنند.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: آنچه در مدارس جمع‏آوری می‏شود، صرف همان مدرسه خواهد شد و اگر مازادی وجود داشته باشد، در منطقه مربوطه هزینه می‏شود و با تدبیر مسئولان آموزش و پرورش توزیع این کمک‏ها انجام خواهد شد.
انواری همچنین میزان کمک‏های جمع‏آوری شده در سال گذشته را حدود 8 میلیارد تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد که امسال این رقم بیش از سال گذشته باشد.
انواری با اشاره به لزوم برگزاری جشن عاطفه‏ها افزود: مردم باید به صحنه بیایند و دل‏هایشان برای هم بتپد و خود را موظف بدانند که دست همدیگر را بگیرند.
وی گفت: لذت حاصل از کمک به نیازمندان، امری فطری و وجودی است اما امکان دارد گرد و خاک این فطرت را گرفته باشد که باید این غبارها را تکان داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول