اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

هویت اختلاس‌کننده‌ها افشا شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: باید دولت به افشای هویت و اطلاعات مربوط به فرد یا افراد اختلاس‌کننده اقدام کند چرا که این اطلاعات در قوه قضاییه مورد نیاز است.

هویت اختلاس‌کننده‌ها افشا شود
حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید به طور دقیق و کاربردی زمینه‌های مورد نیاز برای دستگیری، افشای اطلاعات مربوط به فرد خاطی توسط دولت اقدام شود چرا که مسئولان قوه قضاییه به این قبیل مسائل برای اجرای قانون نیاز جدی دارند.
وی افزود: قوه قضاییه برابر قانون آیین دادرسی کیفری باید با متخلفان، متجاوزان حقوق ملت و دست‌اندازان به ثروت ملی به طور قاطعانه برخورد کند و برای مجرمان این قبیل  پرونده‌های سنگین اشد مجازات تعیین شود تا سایر افراد طمع‌کار و حریص درس عبرت بگیرند.
این مسئول خاطرنشان کرد: متولیان دستگاه قضایی برای اجرای قسط، عدالت و کاهش میزان جرایم در جامعه اقدامات زیادی را انجام دادند ولی تاکنون انتظارات مردم از این نهاد محقق نشده است چرا که اگر با جرایم خرد و بی‌اهمیت با قاطعیت بیشتری برخورد می‌شد هم‌اکنون شاهد وقوع سونامی اقتصادی نبودیم.
وی در ادامه گفت: اگر تاکنون با کلاه‌برداران کوچک و اختلاس‌گران خرد برخورد مناسبی صورت می‌گرفت بسیاری از رویدادها و مشکلات در صحنه اجتماعی به وقوع نمی‌پیوست ولی با وجود همه مشکلات نباید به عملکرد مطلوب مسئولان حوزه قضایی بی‌اعتنایی صورت بگیرد.
ذاکر با تاکید بر اینکه برای مهار قانون‌شکن‌های کلان باید مجازات‌های سنگین مانند اعدام مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: برای اینکه اعتماد ملت ایران خدشه‌دار نشود باید از وقوع معضل‌های جزایی، تنش‌های اقتصادی و ... جلوگیری شود تا به دنبال آن در هیچ حوزه‌ای اخلال و بی‌نظمی صورت نگیرد.
این مسئول به استقلال قوای مقننه، مجریه و قضاییه برای مدیریت امور کشور نیز اشاره کرد و گفت: این سه قوه در وظایف محوله به طور مستقل و بدون دخالت سایر نهادها فعالیت می‌کنند ولی هر سه یک وظیفه مشترک مبنی بر دفاع از حقوق ملت را بر عهده گرفته‌اند.
 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید دست‌اندرکاران این سه قوه برای حراست از منافع ملی بیشتر و بهتر در راستای حفظ وحدت کلمه بین خود تلاش کنند تا نظم، آرامش و امنیت در همه ابعاد جامعه حاکم شود همچنین خائن‌ها و متخلفان فرصت جولان دادن در کشور پیدا نکنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول