اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس دیوان عدالت اعلام کرد:

رد پای برخی مسئولان در اختلاس 3 هزار میلیاردی

خبرگزاری فارس: رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی گفت: اختلاس 3 هزار میلیاردی توسط یک جریان اتفاق افتاده،‌ نه یک نفر و برخی‌ها جلوی پای عدالت سنگ‌اندازی می‌کنند.

رد پای برخی مسئولان در اختلاس 3 هزار میلیاردی
حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در حاشیه دیدار با اقشار مختلف مردم زنجان و در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره اینکه در راس قوه قضائیه فردی قرار دارد که تمام وجودش اجرای عدالت و تحقق احکام اسلامی در کشور است، اظهار کرد: دستگاه قضا با کسانی که امنیت کشور را مخدوش کنند برخورد جدی می‌کند.
وی با بیان اینکه بعضی از مسئولان و دست‌اندرکاران زمینه‌ساز پرونده 3 هزار میلیارد تومانی هستند، افزود: امکان ندارد یک نفر به تنهایی پرونده به این حجم را به وجود آورده باشد، بلکه یک جریان پشت این قضیه است.
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه باید جلوی مفسدان اقتصادی و اجتماعی گرفته شود، خاطر نشان کرد: قوه قضائیه در چارچوب قانون و براساس وظیفه در برابر مفسدان اقتصادی ایستاده و همه هزینه‌های مبارزه با اخلالگران را برای احقاق حقوق ملت ایران می‌پردازد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول