اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

اختلاس اخیر میتوانست نظام اقتصادی را به چالش بکشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس گفت: اگر اختلاس اخیر کشف نمی‌شد ممکن بود کلیت نظام اقتصادی را با چالش مواجه سازد.

اختلاس اخیر میتوانست نظام اقتصادی را به چالش بکشد
سیدعماد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: برخورد با مفاسد اقتصادی در کشور ضعیف است.
وی عنوان کرد: در موارد مختلفی که افراد صاحب قدرت و ثروت در مظان اتهام قرار می‌گیرند، حمایت‌هایی از این افراد می‌شود که این حمایت‌ها به هیچ‌وجه زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی ما نیست.
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس تصریح کرد: اگر این اختلاس کشف نمی‌شد ممکن بود که کار به جاهای دیگری کشیده شود و کلیت نظام اقتصادی را با چالش مواجه سازد و البته تا حدودی نظام اقتصادی را به هم ریخته است.
حسینی با بیان اینکه اگر قدرتی پشت این قضیه وجود نداشت، تبعا این اتفاق نمی‌افتاد، گفت: ما به عنوان نماینده مجلس وقتی یک درخواست اعطای وام 500 هزار تومانی به مردم گرفتار را به بانک‌ها می‌فرستیم، بانک‌ها از پرداخت این مبالغ ناچیز سر باز می‌زنند.
وی خاطرنشان کرد: و حالا این جای تعجب دارد که به‌ راحتی تمام چنین اختلاس بزرگی صورت گرفته است.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: مگر حساب و کتابی در این مورد انجام نگرفته و یا مراودات بانکی که باید در پایان هر روز مورد بررسی دقیق مسئولان شعب قرار بگیرد، اتفاق نیفتاده است، پس به چه دلیلی این اتفاق رخ داده است.
حسینی یادآور  شد: با این حال به نظر می‌رسد این اختلاس هم به صورت اتفاقی کشف شده است.
به گفته وی، مطمئنا این افراد با افرادی در درون قدرت مرتبط هستند که باید آن افراد باید شناسایی و مشخص شوند و اگر این اتفاق افتاده، در برخورد با آنان نباید تعارفی صورت بگیرد.
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس در پایان گفت: تاکنون تعارفات زیادی در این باره وجود داشته و همین تعارفات به موردی این‌چنینی منتهی شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول