اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد:

وجود 8 هزار سند ورودی و خروجی طلبکاری و بدهکاری در پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: 8 هزار سند ورودی و خروجی طلبکاری و بدهکاری در پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی وجود دارد.

وجود 8 هزار سند ورودی و خروجی طلبکاری و بدهکاری در پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مصطفی پور‌محمدی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: وعده‌ها و طرح‌های مختلف پیشنهادی ابتدا باید کارشناسی شده و سپس مراجع قانونی خود را سپری کنند.
وی با اشاره به مراحل مختلف در اجرای هر طرح پیشنهادی ادامه داد: پس از اینکه مراحل یک طرح به صورت کامل طی شده به مردم اعلام می‌شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به جنبه تبلیغاتی برخی از طرح‌های پیشنهادی یادآور شد: اجرای هر طرح باید به گونه‌ای باشد که پس از اجرا بتواند توقعات را برآورده کند.
وی با اشاره به برخی از اظهار نظرها درخصوص سه برابر کردن مبلغ یارانه‌ها ادامه داد: با اعلام مجلس و دستگاه‌های نظارتی در حال حاضر دولت در پرداخت همین مبلغ یارانه نیز با مشکل مواجه است.
پورمحمدی یادآور شد: سازمان بازرسی سه برابر شدن یارانه‌ها را غیر کارشناسی تلقی کرده و معتقد است این یک نظر ابتدایی است.
وی با اشاره به اینکه برخی از اظهار نظرها پس از علنی شدن موجب ایجاد توقع در جامعه می‌شود، ادامه داد: باید قبل از انجام و اجرای هر طرح کارهای کارشناسی روی این طرح‌ها قرار گیرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قریب به 8 هزار سند ورودی و خروجی طلبکاری و بدهکاری به منظور رسیدگی وجود دارد، اضافه کرد: بررسی و کنترل این تعداد پرونده کار آسانی نیست.
وی اذعان داشت: دستگاه قضا بسیج شده و پرونده‌های بانکی را ثبت مدرک و مورد به مورد بررسی می‌کند.
پورمحمدی تصریح کرد: در کلیات نمی‌توان گفت که پرونده مذکور پرونده بزرگ و نگران کننده‌ای بوده است، ولی نظام نشان داد که توان مقابله با این‌چنین تخلفات و مفاسدی را دارد.
وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه قضا با جدیت در تلاش به منظور رسیدگی به این پرونده هستند، اضافه کرد: مردم نیز انتظار دارند، تا مسئولان با نهایت تلاش با چنین افراد متخلفی برخورد‌های لازم به عمل آید.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطر نشان کرد: مسئولان ذی‌ربط در دستگاه قضا بدون هیچ‌ گونه ملاحظه‌ای با متخلفان این پرونده برخورد کرده و امیدوار هستند تا رسیدگی به این پرونده در کمتری زمان ممکن انجام شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول