اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

برخورد با خیران نا‌امیدکننده نباشد‌

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: نباید با خیران به‌گونه‌ای برخورد شود که نا‌امید و دلسرد شوند.

برخورد با خیران نا‌امیدکننده نباشد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، کرم‌رضا پیریایی در مراسم دلجویی از بیماران بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند توجه به بیماران را نوعی کار خداپسندانه ذکر ‌و اظهار کرد: اگر کار و عمل انسان نیت و هدفی خدایی داشته باشد مطمئناً انسان هرگز خسته و از ناملایمات نا امید نمی‌شود.
وی با اشاره به حساس بودن و خطیر بودن شغل پرستاران و پزشکان ادامه داد: از آن جا که پرستاران و پزشکان با جان انسان‌ها سر و کار دارند این عمل بسیار خطیر و حساس است.
استاندار همدان به دغدغه و تلاش دولت برای رفع مشکلات پرستاران اشاره کرد و افزود: تصمیمات مناسبی برای رفاه حال این قشر در وزارت بهداشت اخذ شده که می‌تواند پزشکان و پرستاران را راضی و قانع کند.
وی با تقدیر و تجلیل از علیمرادیان، خیر سازنده بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان در نهاوند، ایشان را موجب افتخار شهرستان، استان و کشور خواند و گفت: وی با احداث این بیمارستان و مجموعه ورزشی سهم بزرگی در مساعدت به دولت و مردم دارند و موجب جلوگیری از عزیمت برخی بیماران به مراکز استان‌های همجوار شده است.
پیریایی با اشاره به اینکه نباید با خیران به گونه‌ای برخورد شود که نا امید و دلسرد شوند، افزود: اگر کمک خیران در همه زمینه‌ها به دولت و مردم نباشد شاید دولت به تنهایی قادر به انجام برخی امور نیست.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز توجه به افزایش سرانه سلامت و مساعدت در تسریع ساخت مراکز درمانی و بهداشتی در نهاوند را خواستار شد و بیان کرد: متأسفانه سهم واقف بیمارستان علیمرادیان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت نشده که سبب بروز مشکلاتی برای اداره بهتر این مراکز درمانی شده است چرا که سهم واقف هزینه امور مختلف بیمارستان می‌شود.
مهدی سنایی با اشاره به ساخت بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند مصوب سفر هیئت دولت به نهاوند افزود: این پروژه با پیشرفت و سرعت قابل قبولی در حال ساخت است که باید تا مدت مقرر خود تحویل شود که نقش مهمی در جلوگیری از عزیمت بیماران به دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها دارد.
وی در پایان فعالیت پرستاران و کادر درمانی بیمارستان و مراکز درمانی نهاوند را مثبت خواند و خاطرنشان کرد: مجلس به دنبال وضع قوانینی برای بهبود وضعیت کاری و رفاه این قشر زحمتکش است.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول