اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان صورت گرفت؛

کمک 13 میلیارد ریالی خیران خراسان جنوبی به محرومان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از کمک 13میلیارد و 770 میلیون ریالی مردم خیر استان در ماه مبارک رمضان به مددجویان امداد خبر داد.

کمک 13 میلیارد ریالی خیران خراسان جنوبی به محرومان
ه گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد اکبری صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 84 درصدی داشته است.
وی با تقدیر و سپاس از نیت‌های خیرخواهانه و کمک‌های خداپسندانه مردم نیکوکار استان و اعتماد آنها به این نهاد افزود: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد 185 هزار نفر از مددجویان و نیازمندان با کمک 7 میلیارد و 700 میلیون ریالی خیران و نیکوکاران در قالب پهن کردن سفره، توزیع سبد کالا و غذای گرم اطعام و افطاری شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به رشد 114 درصدی کمکهای جمع‌آوری شده اطعام نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: بیشترین کمکهای اهدایی مردم در طول ماه مبارک رمضان امسال مربوط به اطعام و افطاری بود.
اکبری تصریح کرد: همچنین بازدید خیران و مدیران دستگاه‌هایی اجرایی و مسئولان استانی از منازل مددجویان در قالب طرح مفتاح‌الجنه نیز در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.
وی گفت: در این مدت از 832 خانوار تحت پوشش این نهاد بازدید و بالغ بر440 میلیون کمک نقدی و غیرنقدی به مددجویان و ایتام اهدا و همچنین از نزدیک مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون مبلغ 194 میلیون تومان فطریه و کفاره مومنان از طریق 790 پایگاه این نهاد جمع‌آوری و به محرومان اهدا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 73 درصدی برخوردار بوده است.
اکبری یکی دیگر از برنامه‌های محوری این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال را حامی‌یابی برای ایتام عنوان کرد و اظهار داشت: دراین رابطه تعداد 34 پایگاه در خراسان جنوبی، تهران و مشهد مقدس دایر شد که تعداد یک‌هزار و 692 نفر حامی حمایت یک‌هزار و 841 نفر از ایتام تحت حمایت را برعهده گرفتند.
وی به رشد 58 درصدی جذب حامیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون بیش از 10 هزار نفر حامی کفالت ایتام زیر 18 سال این نهاد را متقبل شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از کمک یک میلیارد و 50 میلیون ریالی مردم سخاوتمند و نوع‌دوست استان به مردم قحطی زده سومالی و مظلوم فلسطین در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین مبلغ 2 میلیارد و640 میلیون ریال در قالب صدقات و کمک به ایتام خبرداد.
اکبری از عنایت نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، بخشداران، شوراهای اسلامی، دهیاران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم خیر و نیکوکار استان نسبت به محرومان و ولی نعمتان انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول