اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال 89 صورت گرفت؛

کمک 13 میلیارد ریالی خیران هرمزگانی به بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بهزیستی هرمزگان گفت: خیران طی سال 89، 13 میلیارد ریال به بهزیستی کمک کرده‌اند که در این راستا معتقدیم کمک‌های خیران و بهزیستی باید دو طرفه باشد.

کمک 13 میلیارد ریالی خیران هرمزگانی به بهزیستی
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالله بازیار شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح ‌فضای بازی‌ کودکان شیرخوارگاه الزهرا بندرعباس‌، با اشاره به نحوه معمول کمک‌های نقدی سازمان‌های حمایتی اظهار کرد: متاسفانه در بین مددجویان فرهنگ بدی ایجاد شده است که باید این دیدگاه را عوض و در مسیر توانمندی آنها پیش رفت.
وی ادامه داد: نگاه جامعه به بهزیستی و بهزیستی به جامعه باید عوض شود تا زمینه فعالیت همه افراد به ویژه معلولان و مددجویان فراهم شود و وظیفه ما این است در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم.
مدیر‌کل بهزیستی هرمزگان ابراز کرد: خیران در تمام فعالیت‌های بهزیستی از جمله فعالیت‌های امور اجتماعی حضور دارند و تاکنون کارهای خوبی در بهزیستی انجام داده‌اند.
بازیار افزود: خیران طی سال 89، 13 میلیارد ریال به بهزیستی کمک کرده‌اند که در این راستا معتقدیم کمک‌های خیران و بهزیستی باید دو طرفه باشد.
وی اظهار کرد: در حال راه‌اندازی مراکزی برای اشتغال مددجویان هستیم که خیران می‌توانند در راه‌اندازی آنها فعالیت کنند که در مقابل، ما هم از خیران حمایت کرده و علاوه بر اجر معنوی که از این کار دریافت می‌کنند، از نظر مادی نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.
بازیار تصریح کرد: خیران می‌توانند در زمینه‌های فکری، فرهنگی، مسکن و‌... یاریگر بهزیستی باشند که انتظار داریم در زمینه مسکن مددجویی فعالیت بیشتری را از خیران شاهد باشیم که در این صورت بسیاری از مشکلات مددجویان حل می‌شود و حتی می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی نیز جلوگیری کند.
وی با اشاره به وجود هزار و 200 خیر در بهزیستی گفت: این خیران در تمام ابعاد و بخش‌ها بهزیستی را یاری می‌کنند که باید ساماندهی شوند و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.
بازیار با اشاره به سرمایه‌گذاری خیران در بخش‌های مختلف بهزیستی عنوان کرد: خیران با این کار، هم کار خیر انجام می‌دهند و هم سرمایه‌گذاری می‌کنند که نمونه آن ایجاد مرکز بورس توانبخشی است که خیران در آن ورود کرده‌اند و نیاز است مسئولان استان از این گونه طرح‌ها حمایت بیشتری انجام دهند در غیر این صورت ممکن است چنین طرح‌هایی به تعویق بیفتد.
‌فضای بازی شیرخوارگاه الزهرا با هزینه 120 میلیون ریال و با کمک خیران احداث شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول