اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار خوسف تأکید کرد:

مصلای خوسف نیازمند کمک مسئولان و خیران

خبرگزاری فارس: بخشدار خوسف گفت: مصلای نماز جمعه خوسف نیازمند کمک مسئولان و خیران برای احداث و تکمیل است.

مصلای خوسف نیازمند کمک مسئولان و خیران
احمد بیکس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مصلای نماز جمعه خوسف از طریق مسکن و شهرسازی زمین آن واگذار شده است، تاکنون سه هکتار زمین برای واگذاری زمین مصلی اختصاص یافته است.
بخشدار خوسف با بیان اینکه ساخت این مصلا به عنوان پایگاه نماز جمعه است، افزود: در شهر خوسف مکان مناسبی برای نماز جمعه نداریم که امید است با کمک مسئولان این مصلی احداث و ساخته شود.
بیکس با اشاره به اینکه مصلای خوسف در حاشیه گلزار شهدای این شهر در زمینی به مساحت حدود 15 هکتار است، ادامه داد: این مصلا شامل مجموعه‌هایی برای برگزاری نماز جمعه، کتابخانه، حوزه علمیه، پارک، فضای سبز و همچنین مجموعه‌های اداری، دفتر امام جمعه، منزل مسکونی و تجاری احداث می‌شود.
وی گفت: مراحل بازگشایی بلوار ورودی این مصلی توسط مشاور طراح هماهنگی انجام شده است.
بخشدار خوسف اظهار امیدواری کرد: با مساعدت مسئولان و خیران به زودی شاهد احداث مصلی و مجموعه‌ فرهنگی بقیه‌الله خوسف باشیم.        
بیکس با اشاره به احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهر خوسف افزود: این مرکز از مصوبات سفر سوم هیئت دولت است که جزو اولویت‌های تأمین اعتبار قرار نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه این مرکز در مرحله نخست 10 تختخوابی بوده است، گفت: در مرحله دوم توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند این امر به 32 تختخوابی اصلاح شده است.
بخشدار خوسف از اختصاص 650 میلیون تومان اعتبار اولیه برای این مرکز خبر داد و افزود: امید است با همکاری مسئولان و خیران استان این مرکز به زودی احداث و ساخته شود.
بیکس با اشاره به اینکه احداث بیمارستان خوسف در سفر سوم دوم هئیت دولت به استان مصوب شد، خاطرنشان کرد: این مصوبه بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی در سفر سوم اصلاح شد و به 32 تخت‌خواب ارتقا یافت.
وی در مورد اعتبارات این مرکز ادامه داد: در این راستا رایزنی‌هایی دانشگاه علوم پزشکی با وزارت بهداشت انجام داده است و مقرر شد در کمیسیون ماده 32 مطرح شود.
بیکس یادآور شد: پس از اخذ موافقت این کمیسیون اعتبار این بیمارستان اخذ و احداث آن آغاز می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول