اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش موسی قربانی به اختلاس 3 هزار میلیاردی:

‌اختلاس اخیر یک رانتخواری بزرگ بود؛ باید منتظر حکم دادگاه باشیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قاینات در مجلس گفت: اصل اختلاس هنوز زیر سؤال است و این کار هم جرم است هم رانت‌خواری و هم غیرقانونی است ولی همه باید منتظر حکم دادگاه باشیم.‌

‌اختلاس اخیر یک رانتخواری بزرگ بود؛ باید منتظر حکم دادگاه باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین موسی قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان نباید در مورد منافع مردم استان کوتاهی کنند، اظهار داشت: همه مسئولان باید با همکاری و همدلی در راه دفاع از حق مردم استان تلاش کنند.
وی با اشاره به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان تصریح کرد: باید نهایت دقت در انجام این سرشماری صورت گیرد تا آمار خلاف واقع ثبت نشود چرا که این آمار مبنای تصمیم‌گیری‌های بعدی قرار می‌گیرد و دارای اهمیت زیادی است.
نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی به دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید در این سفر واقعیت‌ها را بیان کنیم تا مشخص شود که چند درصد مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت در استان اجرایی شده است و علل این مسائل نیز مشخص شود.
قربانی افزود: در حال حاضر در سطح کشور شاخص‌های مناطق مختلف در حال بررسی و تهیه است که باید در این زمینه تلاش کنیم تا سهم استان ما از اعتبارات بیشتر شود چرا که استان ما جزو مناطق محروم کشور است.
وی به جریان اختلاس در سیستم بانکی کشور اشاره کرد و افزود: این در حقیقت یک فساد مالی است چرا که اختلاس زمانی است که از اموال دولتی باشد در حالی که بانک صادرات یک بانک کاملا خصوصی است.
نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید بدانید که جریان این فساد مالی غیر آن چیزی است که رسانه انعکاس داده شده است و اصل اختلاس هنوز زیر سؤال است و این کار هم جرم است هم رانت‌خواری و هم غیرقانونی است ولی همه باید منتظر حکم دادگاه باشیم.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول