اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عزل سرپرست شهرداری یاسوج توسط شورای شهر؛

عبدالی: عملکرد ضعیف شجاعی موجب عزل او شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر یاسوج با بیان اینکه سرپرست شهرداری یاسوج از سمت خود برکنار شد گفت: عملکرد ضعیف شجاعی موجب عزل او شد.

عبدالی: عملکرد ضعیف شجاعی موجب عزل او شد
ابراهیم عبدالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه سرپرست شهرداری یاسوج از سمت خود برکنار شد، اظهار داشت: عملکرد سرپرست سابق شهرداری موجب شد تا اکثریت قاطع اعضای شورای شهر تصمیم به برکناری وی بگیرند.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان این‌که استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه گام بر می‌دارد، بیان داشت: باید فردی قوی در مسئولیت شهرداری قرار گیرد که دارای تجربه و تحصیلات لازم برای این کار باشد.
عبدالی ادامه داد: جلسه شورای شهر یاسوج امروز با پنج عضو تشکیل جلسه داد که همه اعضا رای به برکناری علی شجاعی داده و صفایی را به این سمت انتخاب کردند.
وی با اشاره به جلسه تودیع و معارفه در ساعت 9 و نیم صبح سه‌شنبه 29 شهریور ماه تصریح کرد: برخی تصمیمات اتخاذ شده در این دوران کارشناسی و به صلاح توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج نبوده که امیدواریم با تغییر مدیریت بتوانیم پروژه‌های عمرانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را فعال کرده و در زمینه افزایش تکریم ارباب رجوع و شهروندان گام برداریم.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج عنوان کرد: افزایش تعامل با سایر مسئولان یکی از اهداف این تغییر بوده که لازمه پیشرفت و توفیق در مدیریت است.
عبدالی خاطرنشان کرد: برخی تغییرات نیروی انسانی در این مدت در جهت تقویت اهداف شهری و مدیریتی در این استان نبوده و اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از روند مدیریتی سه ماهه اخیر راضی نبودند.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج متذکر شد: حمایت و تقویت تیم فوتبال شهرداری یاسوج که تاکنون افتخارات بسیاری را برای این استان به ارمغان آورده، مورد نظر همه اعضای این شورا بوده و یکی از دلایل این تغییر مدیریت مربوط به این موضوع است.
عبدالی در پایان اذعان داشت: امیدواریم با مدیریت جدید شاهد موفقیت‌های بیشتر تیم فوتبال شهرداری و برگشت آرامش به این تیم باشیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول