اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین:

شهدا بهترین معیار برای سنجش عملکرد افراد هستند‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین گفت: شهدا بهترین معیار برای سنجش رفتار و عملکرد افراد هستند.

شهدا بهترین معیار برای سنجش عملکرد افراد هستند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند سردار سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در یادواره 40 شهید سرافراز منطقه مهدیه نهاوند، انقلاب اسلامی را به واسطه نثار خون پاک هزاران شهید عزیز پرچمدار موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان و غربی خواند و اظهار کرد: حرکت مقدس و این موج ارزشمند بیداری مطمئناً تا قلب اروپا و کشورهای غربی پیش می‌رود.
وی با اشاره به بروز فتنه و خطرات فتنه در جوامع اسلامی از زمان صدر اسلام بعد از رحلت حضرت رسول(ص) تا موقعیت کنونی، افزود: فتنه و انحراف در هر دوره و زمان به صورت خاص برای آن زمان پیش آمده است و هر عصری فتنه مخصوص به خود را از جانب اجانب و عوامل کفر و نفاق دیده و لمس کرده است.
 فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در ادامه گفت: خطرات فتنه امروز بیش از هر زمانی خطرناک‌تر و حساس‌تر شده زیرا با نام دین بر سر مردم می‌زنند و لذا شناخت راه از بیراهه و سره از ناسره مشکل شده است.
وی بصیرت، هوشیاری، ولایت‌مداری را سه عامل مهم و اساسی خواند که اگر انسان خود را به آنها مجهز کند با هر فتنه‌ای به خوبی مقابله می‌کنند و در نهایت پیروزی را در پی دارد.
آبنوش شهدا را بهترین الگوی مناسب و عالی برای سنجیدن رفتار، کردار، گفتار و عملکرد هر یک از افرادی خواند که می‌خواهند در مسیر پرتلاطم انقلاب گام بردارند و تأکید کرد: باید خودمان را با شهدا بسنجیم که چه میزان به آنها نزدیک ‌یا خدای ناکرده چه میزان از اهداف و آرمان والای آنها دور هستیم.
وی گفت: ‌هنوز اسرار الهی دوران دفاع مقدس که سبب می‌شد تا جوانان آن گونه شیفته و عاشق ولایت و اهل بیت شوند به نسل جوان بازگو نشده است که در این رابطه هنرمندان و اصحاب هنر مقصر اصلی هستند زیرا زوایای زیبای ارتباطی انسان با معبود خویش به ویژه در دوران احساس دفاع مقدس فقط با هنر و هنرمندی قابل انتقال است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خواستار بازگو کردن مفهوم واقعی دفاع مقدس برای نسل سوم و چهارم انقلاب شد تا متوجه شوند چرا و به چه علت به جنگ هشت ساله ایران دفاع مقدس گفته می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز برگزاری یادواره شهدا را موجب انتشار فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و بر نهادینه کردن این فرهنگ تأکید کرد.
مرتضی خراسانی افزود: باید در انتقال ارزش‌ها و مفاهیم ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس از بهترین و اثرگذارترین روش‌ها استفاده کرد که می‌توان در این مورد مهم با بازگو کردن وصایای آنها در راستای روشنگری اهداف مقدس دوران دفاع مقدس اقدام کرد.
وی در پایان خواستار استفاده از خاطرات با ارزش ایثارگران در این گونه مراسم شد و گفت: مسئولان باید به برپایی یادواره‌ها رنگ و بوی متفاوتی بدهند تا شاهد حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در این گونه مراسم‌ باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول