اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد:

لزوم تجهیز بسیج با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تجهیز بسیج با انواع امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اولویت باشد.

لزوم تجهیز بسیج با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری‌
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، عبدالرضا آزادی در آیین افتتاح پایگاه‌های بسیج شهید باکری، عبدالملکی، روستای دهفول، جعفرآباد، پای قلعه نهاوند و دهنو در شهرستان نهاوند با اشاره به اهمیت حضور بسیج در عرصه‌های مختلف از ایجاد جنگ نرم دشمن با عنوان خطری فرهنگی نام برد و بر تجهیز بسیج با انواع امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تأکید کرد.
وی با اشاره به موفقیت‌های بسیج و اقدامات آن در راستای اعتلای نظام اظهار کرد: امروز بسیج با همه توان و قدرت در خدمت حفظ دستاوردهای نظام است.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تلاش دشمنان برای دور کردن جوانان از پیوستن به بسیج با استفاده از ترویج بی‌بند و باری، هرزگی و انحرافات اخلاقی را تلاشی بی‌اثر خواند و افزود: بسیج امروز با قدرت و صلابت و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته است در هر آزمونی سربلند بیرون بیاید.
مرتضی خراسانی، فرمانده سپاه نهاوند نیز گفت: امسال تعداد شش پایگاه با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان در شش منطقه روستایی و شهر نهاوند ایجاد می‌شود که یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های این پایگاه‌ها ترویج بنیه فرهنگی، علمی، آموزشی و سیاسی آحاد مردم به ویژه جوانان علاقه‌مند به بسیج است.
همچنین در این مراسم فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مسکن 32 واحدی مسکن مهر کارکنان سپاه نهاوند رسماً افتتاح و به صاحبان آنها تحویل داده شد.
این واحدها در 3 هزار و 920 متر‌مربع زمین در هشت بلوک چهار طبقه‌ای با 1.5 میلیارد تومان اعتبار شامل آورده شخصی و تسهیلات بانکی است که نخستین واحدهای مسکن مهر افتتاح شده است.
همچنین پایگاه بسیج خواهران "طاهره" در روستای جعفرآباد بخش مرکزی نهاوند با اختصاص 14 میلیون تومان در 70 مترمربع افتتاح شد.
انتهای پیام،/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول