اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

ادارات در معرفی اندیشه بسیجی کم‌کاری کرده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: سیستم اداری ما هنوز نتوانسته است در قالب اندیشه و تفکر بسیجی به مردم خدمت کند.

ادارات در معرفی اندیشه بسیجی کم‌کاری کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ابراهیم افشاری در مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی استان و رزمندگان دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت گاز استان، دفاع مقدس را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی تصریح کرد: سیستم اداری ما هنوز نتوانسته است در قالب اندیشه و تفکر بسیجی به مردم خدمت کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ما هنوز نتوانستیم در سیستم اداری خود خدمت خوبی را به مردم ارائه دهیم چرا که در این زمینه نارضایتی‌های زیادی وجود دارد که نیازمند تحول و تقویت در این سیستم هستیم و این در حالی است که هنوز پیچ و خم‌های زیادی را در پیش رو داریم.
افشاری با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم تصریح کرد: در این دولت خدمات زیادی به مردم ارائه شده است که توزیع امکانات در سراسر کشور، ساخت مسکن مهر و شعار عدالت محوری نشان دهنده خدمات ارزنده دولت است که از تفکر بسیجی نشات گرفته است.
وی با اشاره به اینکه اگر سایر بندهای مربوط به تحول اقتصادی توسط دولت اجرایی شود دیگر به پول نفت نیاز نداریم، گفت: باید تحول جدیدی در تفکر و اندیشه مسئولان و کارمندان دولت اتفاق بیفتد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: خیزش‌های اسلامی در کشورهای منطقه به ویژه در مصر برگرفته از تفکرات انقلاب اسلامی ایران و امام راحل است که خود تاثیر اندیشه‌های امام را بر مردم جهان نشان می‌دهد.
افشاری به فرهنگ غنی هزار ساله مردم مصر اشاره کرد و افزود: کشور مصر به طور همه جانبه تحت سلطه کشورهای غرب قرار داشته است که در تمام زمینه‌ها برای انحراف جوانان برنامه‌ریزی شده بود که با یک حرکت به تعالیم اسلام برگشتند و علیه نظام خود قیام کردند.
وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی را نمی‌توان با سخنرانی حفظ کرد، گفت: برای حفظ تفکر بسیجی نیاز به ابزار داریم تا بتوانیم به اهداف مد نظر اسلام و امام (ره) دست یابیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: بسیجیان نباید مرعوب صحنه‌سازی‌های دشمنان اسلام شوند و باید در صیانت از تفکر بسیجی تلاش کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول