اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های فارس:

بسیجی در برابر عنوان خود متعهد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان فارس گفت: بسیجی باید خصلت‌های بسیجی بودن را درخود نهادینه و در برابر این واژه متعهد باشد.

بسیجی در برابر عنوان خود متعهد است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، موسی احمدی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت زندان‌های استان فارس اظهار داشت: میراث شهدا برای ما نظام جمهوری اسلامی است و باید از این میراث ماندگار به خوبی حفاظت و حراست شود.
مدیرکل زندان‌های استان فارس اضافه کرد: شهدا با اخلاص از جان خود گذشتند تا ما در جامعه زندگی و به رشد و بالندگی برسیم و اگر امروز جامعه ما به بالندگی رسیده، به یقین نتیجه جان‌فشانی شهدا، ایثار، صبر و استقامت خانواده آن‌ها و ایثارگران بوده و وظیفه همگی ما پاسداری از آن میراث است.
احمدی با بیان اینکه بیداری اسلامی با الگوبرداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشورهای خواهان آزادی نفوذ پیدا کرده و فراگیر شده است، افزود: مردم کشورهای خواهان مردم‌سالاری دینی و آزادیخواه دنیا با الگو از انقلاب اسلامی، حاکمان خودخواه خود را یکی پس از دیگری سرنگون و به دنبال آزادی از سلطه و رهایی از زورگویی هستند.
این مقام مسئول بیان داشت: اگر دنیای استکبار با ما دشمنی دارد و هر روز به دنبال توطئه است و در هشت سال دفاع مقدس نیز به دنبال این بود که نظام ما را به زانو درآورد به دلیل وحشت از انقلاب، اسلام پویا و زنده ما بود و این مهم برای آنها اثبات شده است که انقلاب چه عواقب و خطراتی برای آنها دارد.
وی ادامه داد: در گذشته با اسلحه و جنگ فیزیکی با دشمن رو به رو بودیم اما امروز دشمن با اسلحه وارد میدان نشده بلکه با جنگ نرم‌افزاری و فرهنگی وارد خانه‌های ما می‌شود که به یقین خطر این جنگ نرم و فتح خانه‌ها و جوانان ما بیشتر است.
احمدی بزرگ‌ترین قشر پیشگیری کننده در این جنگ نرم را بسیجیان معرفی کرد و گفت: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس مردم ما بسیج شدند و در مقابل توطئه‌ها ایستادند و از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند امروز نیز با آگاهی بخشی می‌توانند جلوی این توطئه‌ها و هجمه‌های پلید دشمن را بگیرند.
مدیرکل زندان‌های فارس تصریح کرد: بسیجی، واژه مقدسی است و فردی که وارد این حریم می‌شود باید بداند یک لیاقت، شایستگی و ارزش برای وی به همراه دارد و متناسب با این واژه باید به آن حریم نزدیک شد.
وی با اشاره به اینکه بسیجی همچنین دارای خصلت‌های ویژه‌ای است که باید در بین کارکنان نیز نهادینه و گسترش یابد، بیان کرد: فرد بسیجی باید خصلت‌های بسیجی بودن را در خود نهادینه و در برابر این واژه متعهد باشد و از کارهایی که به بسیج لطمه وارد کند پرهیز کند چرا که او به یک ارزش مقدس متصل شده است.
احمدی با تأکید براینکه فردی که آمر به معروف و ناهی از منکر است باید خودش نیز در این امر الگو باشد، اضافه کرد: فرد بسیجی باید بسیجی کار کند و اخلاق و رفتارش الگو باشد.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با نهادینه شدن فعالیت‌های بسیج در زندان‌ها، بتوان گام مؤثری در این راستا برداشت. 
در ابتدای این نشست رضا اسکندری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زندان‌های فارس گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این اداره کل را تشریح کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول