اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور:

بسیجیان بزرگ‌ترین نوابغ جنگ هستند

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: بسیجیان بزرگ‌ترین نوابغ جنگ هستند.

بسیجیان بزرگ‌ترین نوابغ جنگ هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، سردار مرتضی قربانی در همایش بزرگ "یاد یاران" در بندر کنگان اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان در برابر رژیم بعث و دشمنان بود و اقتدار نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اثبات شد.
وی با اشاره به نقش ممتاز ولایت فقیه در نظام افزود: بدون تردید ولایت فقیه عمود خیمه اسلام است و اطاعت از فرامین ولایت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان بود.
فرمانده لشکر 25 کربلا در 8 سال دفاع مقدس با یادآوری خاطراتی از دفاع مقدس خاطرنشان کرد: روزگاری مردان پرصلابت با ایمان بالا، جان را در طبق اخلاص گذاشتند و میدان‌های مین و انفجار را در نوردیده و هستی خود را تقدیم آسمان کردند و امروز ما باید در عمل پیرو خط والای شهیدان باشیم.
قربانی تصریح کرد: مظاهر آبادانی و سازندگی امروز کشور ثمره تلاش ملتی مقاوم است که یکه و تنها با اتکال به خدا و عنایت معصومین (ع) و رهبری دهیانه امام خمینی (ره) در برابر تمام قدرت‌های پوشالی دنیا جانانه ایستادگی کردند و دشمنان را به خاک مذلت کشاندند.
وی با بیان اینکه بسیجیان بزرگ‌ترین نوابغ جنگ هستند اضافه کرد: به برکت ابتکار ارزشمند و حکیمانه امام امت و فرمان ایشان بر تاسیس بسیج، فرماندهانی تربیت شدند که طراحان اصلی بزرگ‌ترین عملیات‌ها بودند.
قربانی ادامه داد: امروز بخش زیادی از پیشرفت‌های کشور در فنون و علوم مختلف و نیز نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمن مرهون این شجره طیبه یعنی بسیج است.
مشاور ستاد کل نیروهای مسلح کشور افزود: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم وارد میدان شده و در صدد جدا کردن جوانان از نظام هستند و با تبلیغات فراوان برای کمرنگ کردن اعتقادات تلاش می‌کنند.
قربانی افزود: امروز هیچ امری مهم‌تر از حفظ وحدت و همدلی در کشور نیست و با اتحاد می‌توانیم دشمنان را ناکام کنیم.
وی یادآور شد:  تخریب شخصیت‌ها و دلسوزان نظام امری ناپسند است که همه باید از این امر دوری کنیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که همانند جنگ سخت در جنگ نرم نیز موفق شویم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول