اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگ عاطفه‌ها در یاسوج نواخته شد‌

خبرگزاری فارس: آیین زنگ عاطفه‌ها در مدرسه دخترانه خدیجه کبری یاسوج با حضور برخی مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

زنگ عاطفه‌ها در یاسوج نواخته شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، زنگ عاطفه‌ها به شکل نمادین در مدرسه راهنمایی خدیجه کبری نواخته و کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند در هزار و 15 مدرسه استان کهگیلویه‌‌و‌بویراحمد، راس ساعت 8 و 30 دقیقه صبح به‌صورت همزمان در سراسر این استان آغاز شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین به خبرنگار فارس اظهار داشت: 130 پایگاه ثابت و سیار و یک پایگاه مرکزی در میدان اصلی شهر یاسوج مستقر شده تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این استان را جمع‌آوری کند.
عبدالمجید فرهادی افزود: امسال جشن عاطفه‌ها را با مشارکت ادارات و نهادهای بیشتری برگزار کردیم که امیدواریم مردم نوع‌دوست این استان با حضور گسترده خود در این پایگاه‌ها، دست دانش‌آموزان نیازمند را بفشارند و لبخند را به آن‌ها هدیه کنند.
وی، رویکرد برگزاری جشن عاطفه‌ها را مدرسه محوری خواند و ادامه داد: امسال در هزار و 15 مدرسه این استان کمک‌های مردمی جمع‌‌آوری می‌شود.
فرهادی تصریح کرد: خیرین و افراد نیکوکار همواره امداد را در کمک به محرومان همراهی کردند و بی‌تردید با حضور گرم خود در جشن عاطفه‌ها زمینه تحصیل بهتر این دانش‌‌آموزان را فراهم می‌کنند.
این مراسم با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس آموزش و پرورش این شهرستان و جمعی از مسئولان کمیته امداد برگزار شد.
انتهای پیام،/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول