اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سمنان؛

برگزیدگان جشنواره امدادرسانی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی فرهنگی امدادرسانی در سمنان معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره امدادرسانی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ادبی فرهنگی امدادرسانی (نوع‏دوستی) که با حضور محسن مومنی‏شریف رئیس حوزه هنری کشور، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)، عباس رهی استاندار سمنان، حمیدرضا شاه‏آبادی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نویسندگان و فعالان عرصه نوع‏دوستی در تالار شهید مطهری سمنان برگزار شد، از پنج نفر از داستان‏نویسانی که شایسته تقدیر شناخته شده بودند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه 2 میلیون 500 هزار ریالی تقدیر به عمل آمد.
در این بخش، از اثر "نامت چیست؟" نوشته مهدی محمودی، "لکه وسط تشک" کاری از مریم احدزاده، "زلزله زیر پای مرگ" کاری از عاطفه طالع‏زاری، "خانمان دارد آب می‏رود" نوشته مرجان جامی و "بابا خسته است" اثری از ملیحه نیک‏بخت تقدیر شد.
همچنین تندیس جشنواره، لوح سپاس و کمک هزینه سفر حج عمره به مبلغ 10 میلیون ریال به نفر اول این جشنواره اعطا شد.
محبوبه حاجیان‏نژاد توانست با داستان‏های "وقتی کلاغ‏ها بع بع می‏کنند" و "همسایه" جایزه این بخش را به خود اختصاص دهد.
همچنین تندیس جشنواره، لوح سپاس و کمک هزینه سفر عتبات عالیات به مبلغ 8 میلیون ریال به مهرداد موسویان، نفر دوم جشنواره و خالق اثر "درد ترکه آلبالو" اهدا شد.
نفر سوم این جشنواره نیز رویا عمرانی بود که با اثر خود توانست تندیس جشنواره، لوح سپاس و کمک هزینه سفر سوریه به مبلغ 5 میلیون ریال را از آن خویش کند.
در این همایش، همچنین از خیران و حامیان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان تقدیر شد و از هر یک از شاخه‏های کمیته امداد در این استان یک نفر به نمایندگی از نیکوکاران هدایایی را دریافت کردند.
65 درصد از جمعیت 620 هزار نفری استان سمنان به طور مستقیم و غیرمستقیم با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در ارتباط هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول