اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله عالمی:

بدترین منکرها مخالفت با دستاوردهای خون شهداست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: امروز بدترین منکرها مخالفت با دستاوردهای خون شهدا و انقلاب، ارزش‌های اسلامی و رهبری است.

بدترین منکرها مخالفت با دستاوردهای خون شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از جهاد کشاورزی خراسان رضوی، آیت‌الله حسن عالمی در نخستین همایش سنگرسازان بی‌سنگر با حضور خانواده معظم شهدای جهادگر و جهادگران شهرستان سبزوار اظهار داشت: امروز نور شمع شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به نقاط مختلف دنیا رسیده و کشورهای فراوانی از این نور استفاده می‌کنند و در آینده خواهیم دید گروه‌ها و اقشار فراوانی از جامعه انسانی به کاروان انقلاب ما خواهند پیوست.
وی با تاکید بر حفظ آثار و برکات خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز هیچ معروفی بالاتر از حمایت از اسلام و انقلاب و دستاورد خون شهیدان وجود ندارد.
وی با شجاعت به مصاف کار بزرگ رفتن، انجام کار برای خدا و تعجیل در کار نیک را سبب ماندگاری معروف و ارزش‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز حضور ما در صحنه و حمایت از مقام معظم رهبری نیاز انقلاب است نباید در آن تردید یا تاخیر کرد.
عالمی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) تفقه در دین را بالاتر از متدین بودن و دین آموختن برشمرد و تصریح کرد: اگر بسیاری شعار دین‌داری سر می‌دهند اما در فتنه‌ها بصیرت ندارند به دلیل نبود فهم عمیق و دقیق از دین است.
وی خانواده‌های معظم شهدا، والدین و همسنگران شهدا و جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را از افتخارات عنوان کرد.
مدیرعامل کانون سنگر سازان بی‌سنگر کشور نیز در این مراسم مظلومیت شهدا و نیروهای جهادگر پس از دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: بزرگ‌ترین ظلم به نیروهای جهادی پس از جنگ، محروم شدن از شرافت خدمت جمعی زیر پرچم ولایت‌فقیه بود.
حسینعلی عظیمی با اشاره به پراکنده شدن نیروهای باتجربه جهادی و رهاشدن سازمان و ساختار مهندسی جنگ جهاد سازندگی پس از دوران دفاع مقدس گفت: این سازمان می‌توانست سهم مهمی در خدمت به کشور، حل معضل بیکاری داشته باشد.
و ی با بیان اینکه یاد شهیدان و به ویژه شهدای مظلوم جهاد همچون آب ریختن پای درخت انقلاب و اسلام است افزود: اگر در حفظ و ادامه راه شهدای جهادی کوتاهی نمی‌شد شاید الان جهاد وظایف سنگین‌تری در راه خدمت به انقلاب و اسلام داشت.
عظیمی با اشاره به ایجاد کانون سنگرسازان کشور در چند سال قبل توسط جهادگران گفت: از نتایج مهم تشکیل این کانون زنده شدن نام و یاد سنگر سازان بی سنگر بود.
وی یادآور شد: جهادگران شهید سنگر سازان بی‌سنگری بودند که در دوران جنگ تحمیلی وظیفه ساخت راه، پل، خاکریز و .... را در جبهه‌ها برعهده داشتند.
مدیرعامل کانون سنگرسازان بی‌سنگر کشور با اشاره به بخشی از موفقیت‌های نیروهای جهادی در ساخت تجهیزات نظامی و با تاکید بر استفاده از نیروهای مهندسی جهاد همچون نیروهای سپاه و تشکیل قرارگاه خاتم‌‌الانبیا (ص) گفت: ما احتیاج به جهاد سازندگی داریم.
وی تاکید کرد: امروز هم نیروهای جهادی باید باب جدیدی باز کرده، پشتیبان حرکت جهادی باشند و به یاد شهدای سنگر ساز بی سنگر تحت امر ولایت فقیه و منسجم برای حل مشکل مردم گام بردارند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول