اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان:

بزرگترین بخشش و انفاق توسط شهدا انجام شده است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: بزرگترین بخشش و انفاق را شهدای دفاع مقدس انجام داده‌اند.

بزرگترین بخشش و انفاق توسط شهدا انجام شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها در دبیرستان دخترانه شاهد فاطمیه اظهار داشت: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شهدا الگوی نمونه ایثار و فداکاری هستند، ادامه داد: همه افراد باید با الگو قرار دادن ایثار این شهیدان گام در راستای کمک به هم‌نوع و دانش‌آموزان نیازمند بردارند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان تاکید کرد: نیکوکاری زمانی واقعی پیدا می‌کند که فرد از آن چیزی که دوست دارد به هم‌نوع خود کمک کند.
وی با بیان اینکه انفاق و ایثار یکی از مشخصه‌های افراد با ایمان است، ادامه داد: شهدا نمونه انفاق و ایثار بوده‌اند، چرا که از با ارزش‌ترین چیز خود در راستای سربلندی کشور انفاق کرده‌اند.
بهلولی با اشاره به برخی از آیات قرآنی در زمینه تقسیم روزی و امتحان الهی یادآور شد: امتحان هر فرد به گونه‌ای صورت می‌گیرد.
وی اذعان داشت: هر فرد در هر مرحله‌ای از زندگی خود به گونه‌ای متفاوت امتحان می‌شود، که فقر و نداری نیز امتحان افراد نیازمند است.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به شهادت 36 هزار دانش‌آموز در دفاع مقدس یادآور شد: فداکاری این شهیدان می‌تواند الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان باشد.
لازم به ذکر است، جشن عاطفه‌ها امسال با شعار کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
امسال هفدهمین جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور و به تبع آن در استان زنجان برگزار می‌شود، که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان 600 پایگاه در سراسر استان زنجان برپا می‌شود.
از مجموع پایگاه‌های دایر شده در استان زنجان 431 پایگاه متعلق به مدارس بوده و دانش‌آموزان می‌توانند هدایا و کمک‌های نقدی خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.
از مجموع مبالغ جمع‌آوری شده سال گذشته که مبلغی بالغ بر 115 میلیون تومان بوده است، از محل جمع‌آوری کمک در مدارس استان زنجان 16 میلیون تومان جمع‌آوری شده است.
گفتنی است، امسال برای نخستین بار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند در ورودی بازار نیز تعبیه شده است تا شهروندان دسترسی آسان به این پایگاه‌ها را داشته باشند.
امسال جشن عاطفه‌ها با همکاری چهار ارگان مختلف از جمله آموزش و پرورش استان زنجان، بسیج مستضعفان و صدا و سیما در استان زنجان برگزار می‌شود.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول