اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله امینیان:

رزمندگان زوایای پنهان جنگ را برای جوانان تبیین کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رزمندگان پیام‌رسانان اصلی انقلاب و حافظ امروز سنگرهای کشور هستند که باید زوایای پنهان جنگ را برای نسل جوان تشریح و تبیین کنند.

رزمندگان زوایای پنهان جنگ را برای جوانان تبیین کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، آیت‌الله مختار امینیان چهارشنبه شب در جمع سپاهیان و ایثارگران این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی و یکی از افتخارات ملت ایران است که جاودانه می‌ماند.
وی با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس هرگز از ذهن مردم کشورمان فراموش نمی‌شود، تصریح کرد: در تاریخ کمتر سابقه دارد که با آن وضعیت داخلی و تجهیزات دشمنان که تصور می‌کردند یک روزه تهران را تصرف می‌کنند، چنین مقاومت و پیروزی نصیب اسلام و کشور شده باشد که حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیفتد.
امام جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه در جریان جنگ هشت ساله دفاع مقدس ابتکار عمل در دست رزمندگان انقلابی بود، افزود: با تمام مظلومیت‌ها و کاستی‌های موجود در امکانات جنگ رزمندگان متعهد و انقلابی توانستند پیروز میدان شوند.
وی، بیداری ایجاد شده در کشورهای منطقه و اروپا را مدیون خون شهدا و مرهون تلاش رزمندگان و امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که اکنون در مرزهای جغرافیایی در حال وقوع است نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
امینیان با اشاره به نقش مهم رزمندگان دفاع مقدس در عصر فعلی، اذعان داشت: رزمندگان پیام‌رسانان اصلی انقلاب و حافظ سنگرهای امروز کشور هستند و آنها مسئولند که زوایای پنهان جنگ را تشریح و تبیین کنند. 
نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری، شهدا را سرمایه کشور خواند و تصریح کرد: اگر زندگینامه شهدا را بررسی کنیم می‌بینیم که شهدا بهترین اعضای خانواده خویش بوده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه از درس‌ها و عبرت‌های دوران دفاع مقدس باید برای آینده انقلاب استفاده کنیم، اذعان داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس گنجی است که باید مدبرانه و هنرمندانه گوهرهای با ارزش و ماندگار آن را استخراج و در راستای رشد و تعالی انسان‌ها استفاده کرد.
امام جمعه آستانه‌اشرفیه از تمام ایثارگران سال‌های دفاع مقدس خواست که رشادت‌های رزمندگان را به صورت صحیح به نسل‌های آینده انتقال دهند تا جوانان بدانند که پیشینیان آنها تا چه اندازه برای رسیدن به این آرمان‌ها تلاش کرده‌ بودند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول