اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

رزمندگان با معیارهای الهی مقابل دشمنان ایستادند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی معیارهای الهی حاکم بود، گفت: رزمندگان با معیارهای الهی مقابل دشمنان ایستادند.

رزمندگان با معیارهای الهی مقابل دشمنان ایستادند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز قربانعلی مقبلی در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با اشاره به فداکاری‌ها و رشادت‌های ایثارگران در جریان پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ایثارگری و شهادت را نه یک جریان و مفهوم برای یک دوره خاص، بلکه یک فرهنگ عاشورایی ذکر کرد که از دل قیام امام حسین (ع) تولد یافته و در همه عصرها ضامن امنیت، بقا، پیشرفت و آبادانی کشور است.
فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس همواره فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کردند، گفت: جانبازان هشت سال دفاع مقدس در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و در راستای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی پافشاری کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه جانبازان مایه‌های افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های کشور به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: این افراد در میدان جهاد با اهدای بخشی از اعضایشان تلاش کردند تا حیات طیبه اسلامی را برای ایرانیان رقم زنند و رسیدگی به مشکلات ایثارگران و جانبازان که همواره عطر دوران هشت سال دفاع مقدس را در جامعه زنده می‌کنند بر همه مسئولان یک تکلیف است. 
مقبلی با اشاره به حماسه های هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: در جنگ تحمیلی فقط معیارهای الهی حاکم بود و رزمندگان ما با کمترین امکانات در مقابل دشمن تا دندان مسلح  ایستادگی کردند و آن حماسه‌ها را آفریدند که با هیچ مقیاس مادی و زمینی قابل اندازه‌گیری نیست. 
فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه مسئولان دولت‌های نهم و دهم از جنس جنگ و رزمنده هستند، اظهار داشت: ما وظیفه  داریم نسلهای سوم و چهارم انقلاب که دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، با ارز‌ش‌ها و آرمان‌های شهدا آشنا کنیم و نگذاریم آن اهداف بلند و الهی به دست فراموشی سپرده شود.  
مقبلی با اشاره به جایگاه والای خانوادهای معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و ضرورت توجه بیشتر به آنان، تاکید کرد: باید فرهنگ تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در جامعه نهادینه کرده و در عرصه‌های مختلف  از نظرات ارزشمند  این عزیزان استفاده شود و ما در هر جایگاهی که باشیم، خدمتگزار خانوادهای مکرم شهیدان هستیم.
فرماندار شهرستان پاکدشت خطاب به مسئولان اجرایی تصریح کرد: مسئولان اجرایی در دستگاه‌های مختلف باید بیش از پیش در راستای حل مشکلات ایثارگران و خانواده‌های شهدا گام برداشته و به اصل بصیرت، انقلاب و ولایت نزدیک‌تر شوند.
نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات ایثارگران که با همت امور ایثارگران فرمانداری پاکدشت با حضور مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری تهران، قربانعلی مقبلی فرماندار و معاونان فرماندار، مشاور فرماندار و مسئول امور ایثارگران فرمانداری و جمعی از روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول