اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از حضور در فستیوال ورزش‌های بومی جهان؛

تیم ملی زورخانه‌ای در کرمان استقبال شد

خبرگزاری فارس: باستانی‌کاران عضو تیم ملی پس از حضور در جشنواره ورزش‌های بومی کشورهای جهان در فرودگاه کرمان مورد استقبال اهالی ورزش قرار گرفتند.

تیم ملی زورخانه‌ای در کرمان استقبال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، باستانی‌کاران عضو تیم ملی پس از حضور در جشنواره ورزش‌های بومی کشورهای جهان عصر امروز در فرودگاه کرمان مورد استقبال اهالی ورزش قرار گرفتند.
محسن مساحی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان در آیین استقبال از اعضا تیم ملی پهلوانی و زورخانه‌ای که در فستیوال ورزش‌های بومی کشورهای جهان در ایتالیا شرکت داشتند، اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور هشت کشور ایتالیا، ایران، مکزیک، الجزایر، اسپانیا، کنگو، تایوان و برزیل از 29 شهریور ماه به مدت پنج روز برگزار شد.
وی افزود: از 10 ورزشکار عضو تیم ملی در این جشنواره، پنج باستانی‌کار و سرمربی تیم ملی را ورزشکاران کرمان‌‌ تشکیل می‌دادند.
مساحی بیان داشت: اعضای تیم ملی پهلوانی و زورخانه‌ای کشورمان در این جشنواره در مجموع 20 برنامه ورزشی در شهرهای رم، ورونا و ونیز برگزار کردند.
به گزارش فارس، عبدالرضا شیخ‌بهایی، مهدی نگارستانی، حسین محسنی، امیر اسدی‌عبداللهی و منصور عسکری پنج ورزشکار کرمانی به همراه مجید حسین‌نژاد سرمربی، تیم ملی کشورمان را در این مسابقات همراهی کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول