اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت‌بدنی استان زنجان:

پهلوانی بر قهرمانی ارجحیت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت‌بدنی استان زنجان با اشاره به اینکه قهرمانی زمانی با ارزش است که با پهلوانی عجین شود، گفت: پهلوانی همیشه بر قهرمانی ارجحیت دارد.

پهلوانی بر قهرمانی ارجحیت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه شنبه در مراسم روز بسیج ورزشکاران با اشاره به علت نامگذاری این روز به نام بسیج ورزشکاران اظهار داشت: یکی از راه‌های غلبه بر هوای نفس تاسی به اسوه مردانگی یعنی حضرت علی (ع) است.
وی ورزشکاران بسیجی را نماینده شایسته‌ای برای ورزش استان عنوان کرد که با بهره جستن از معنویت بر هوای نفس خود غلبه می‌کنند.
مدیرکل تربیت بدنی استان زنجان با اشاره به اقدام ورزشکارانی که بدون مسابقه می‌بازند، افزود: اقدام ورزشکارانی که در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی حاضر نشده و شکست را می‌پذیرند، قابل ارزشگذاری مادی نیست.
وی حذف شدن به خاطر مسابقه ندادن برای دفاع از حق و حقوق مظلومان فلسطینی را با ارزش‌تر از صدها مدال طلا عنوان و تصریح کرد: جامعه ورزش احترام ویژه‌ای برای این ورزشکاران قائل است.
رحمانی با اشاره به رواج برخی فرهنگ‌های نادرست برای به دست آوردن پیروزی به هر قیمتی از جمله دوپینگ در بین برخی ورزشکاران گفت: خوشبختانه این فرهنگ در بین ورزشکاران زنجان رسوخ چندانی نداشته است.
وی همچنین به ضعف‌های مدیریتی رخ داده برای ورزش کشور مانند دو کاراته بودن بازیکنان فوتبال در برخی رقابت‌ها اشاره و تصریح کرد: باید با مدیران ضعیف برخورد شود.
مدیرکل تربیت بدنی استان زنجان تاکید کرد: قهرمانی با دوز و کلک از جمله دوپینگ فاقد ارزش است.
وی خطاب به ورزشکاران حاضر ارزش قهرمانی را تا روی سکوی قهرمانی عنوان کرد و گفت: قهرمانی اگر همراه با پهلوانی باشد تا ابد باقی است.
رحمانی با اشاره به بازدید خود از مناطق شمال‌غرب کشور افزود: رزمندگان سپاه انصارالمهدی با همه امکانات در این مناطق به مبارزه با اشرار مشغول هستند و موفقیت‌های ورزشی ورزشکاران استان موجب شادمانی آنها می‌شود.
وی تصریح کرد: همه کشورهای خاورمیانه به نوعی نا امن هستند به جز ایران، که به مدد خون شهدا و از جان گذشتگی رزمندگان در حال حاضر یکی از امن‌ترین کشورهای  منطقه محسوب می‌شود.
مدیرکل تربیت بدنی استان زنجان با اشاره به اینکه هر جنگی که در طول تاریخ ایران رخ داده ، منجر به جدا شدن بخشی از  بدنه آن انجامیده است، گفت: جنگ تحمیلی تنها جنگی است که حتی یک سانتیمتر از خاک ایران از آن جدا نشد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول