اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای نهاوند تجلیل شد

خبرگزاری فارس: از خدمات اسماعیل سیف، پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای در شهرستان نهاوند تجلیل شد.

پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای نهاوند تجلیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، بعد از ظهر امروز در مراسمی با حضور پیشکسوتان ورزش شهرستان نهاوند از 25 سال خدمت فرهنگی و ورزشی اسماعیل سیف در محل زورخانه شهیدخدارحمی نهاوند تجلیل شد.
رئیس تربیت بدنی شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان تجلیل از جوانمردی، ایثار، شهادت و شهامت آنهاست که با پرورانیدن روحیه جوانمردی و منش پهلوانی توانسته‌اند الگوهای مناسبی برای جوانان ورزشکار باشند.
سعید کولیوند ورزش زورخانه‌ای و باستانی را از قدیمی‌ترین رشته‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این رشته ورزشی همواره دارای ارج و ارزش خاصی در بین اقشار مردمی است زیرا پهلوانی و جوانمردی از طریق این ورزش باستانی به درون جامعه پراکنده و منتشر می‌شود.
وی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را از قدیمی‌ترین رشته‌های ورزشی دانست که مهمترین ویژگی این ورزش احترام به استاد و بزرگتر به ویژه در داخل گودال و خارج از گود خصوصاً در سطح جامعه است.
رئیس تربیت بدنی شهرستان نهاوند از آغاز ساخت مجهزترین مکان ورزشی باستانی و زورخانه‌ای در نهاوند توسط شخصی خیر با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال در محل استادیوم علیمرادیان خبر داد و ابراز داشت: این مجموعه به زودی تحویل ورزش‌دوستان باستان‌کار خواهد شد.
وی از اسماعیل سیف به عنوان چهره‌ای فرهنگی و جوانمرد یاد کرد و گفت: تجلیل از خدمات این گونه افراد نقش مهمی در ترویج فرهنگ قهرمانی و پهلوانی دارد.
اسماعیل سیف معلم ورزشکار و عضو تیم ملی ورزش‌های رزمی در طول 20 سال گذشته بوده که برای نهاوند و استان همدان مقام‌هایی را کسب کرده و هم اینک نیز عضو تیم زورخانه‌ای و ورزش‌های باستانی در نهاوند است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول