اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی دختران؛

زنان نمونه دانشگاه‌های آزاد منطقه 3 کشور تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز ملی دختران و همزمان با میلاد کریمه اهل ‌بیت حضرت معصومه‌(ص) دختران و زنان نمونه دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه سه کشور در آمل تجلیل شدند.

زنان نمونه دانشگاه‌های آزاد منطقه 3 کشور تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دبیر اجرایی این جشنواره ظهر امروز در سخنانی با اشاره به اینکه این همایش نخستین جشنواره تجلیل از زنان برتر منطقه سه دانشگاه‌های آزاد کشور است، گفت: این همایش در دو بخش هیئت علمی و کارکنان برگزار شد.
طاهره کاویانی با بیان اینکه این جشنواره با محوریت علمی، فرهنگی و هنری و ورزشی برگزار شده است، افزود: 15 نفر به عنوان زنان نمونه در این چهار بخش مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی با تاکید بر اینکه در این جشنواره شش نفر نیز در موضوع دفاع‌ مقدس و در روز ملی دختران برگزیده شدند، تصریح کرد: یک مادر شهید، یک فرزند شهید و دو نفر نیز در بخش عفاف حجاب و دو نفر نیز در بخش قرآنی به عنوان نمونه معرفی شدند.
کاویانی با اعلام اینکه در این جشنواره از 15 واحد دانشگاهی منطقه سه کشور  حضور داشتند، یادآور شد: در مجموع 80 نفر از دانشگاه‌های مختلف در این جشنواره حضور داشتند.
کارشناس امور زنان و استاد دانشگاه نیز در این جشنواره در سخنانی با اشاره به جایگاه زن در آیات قرآنی افزود: در قرآن زن از جنس مرد آفریده است و هیچ تفاوتی میان این دو نیست.
عزتی با بیان اینکه در قرآن از زن به عنوان آیت که برای لطافت و زیبایی کاربرد دارد نام برده شده است، گفت: به دلیل اینکه زن و مرد از یک جنس هستند برای زن هیچ انیسی نزدیک‌تر از مرد او نیست.
این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه بسیاری عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی زنان تاثیر دارد، تصریح کرد: فضاسازی بیرونی اعم از تصاویر و بیلبوردها باید با بنیان‌های اسلامی خانواده‌ها متناسب باشد.
وی خاطرنشان کرد: بخش دوم رسانه است با وجود اینکه نباید و نمی‌توان رسانه را از زندگی امروز حذف کرد اما باید دقت زیادی در استفاده از رسانه به کار برد.
استاد دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه رعایت ضوابط انسانی در محیط اجتماعی و چگونگی برقراری ارتباط در جامعه نیز در کاهش عوامل اجتماعی نقش دارد، یادآور شد: این ارتباط به نحوه آسیب یا صحت زن در جامعه بستگی دارد.
‌انتهای ‌پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول