اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

دانشگاه‌ها باید اسلامی باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: دانشگاه‌ها باید اسلامی باشند و در کنار علم و پرورش، اخلاق و دین نیز تقویت شود.

دانشگاه‌ها باید اسلامی باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر امروز در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی گناباد که در سالن چمران دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از اهداف بزرگ پیامبران، تعلیم و تربیت بوده است به طوری که پیامبران آمدند تا استعدادهای معنوی و استعدادهای ذهنی و علمی را شکوفا کنند.
وی افزود: دانشگاه‌ها باید اسلامی باشند و در کنار علم و پرورش، اخلاق و دین هم تقویت شود.
صادقی‌نسب تاکید کرد: بسیاری از کانون‌ها با ما در ارتباط هستند و وظیفه اصلی آنها هدایت فرهنگی، حمایت و نظارت از جمله کانون قرآن و عترت، کانون نهج البلاغه، کانون کرسی‌های آزاد اندیشی، ستاد عمره دانشجویی، ستاد ازدواج دانشجویی و ... است.
وی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه گفت: افرادی که دچار بعضی کج روی‌ها شده‌اند چه در داخل دانشگاه و چه در بیرون این محیط مقدس، کم نیستند.
امام جمعه گناباد تصریح کرد: به شما نصیحت می‌کنم که خوب اطرافتان را ببینید و بهترین دانشجوها را چه از لحاظ تحصیل و چه از لحاظ اخلاق الگوی خود قرار داده تا جامعه و امام زمان بر خود ببالد که چنین فرزندان صالح و سالمی دارد.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز از اسکان دانشجویان جدیدالورود در خوابگاه‌ها خبر داد و افزود: اگر دانشجویی با مشکل خوابگاه و پر شدن ظرفیت روبرو شده است باید به فکر خانه گرفتن باشد.
حسن ایرانی گفت: هیچ‌گاه آرزو نمی‌کنیم مشکل انضباطی برای دانشجویی اتفاق بیفتد که اگر اینگونه شد و کتبی شود پاک‌کردن آن از مدرک تحصیلی دانشجو کار سختی است و برای استخدام در هرجایی با مشکل روبه‌رو می‌شود.
وی ادامه داد: در ترم پیش انتخاب غذا از طریق اینترنت انجام شد امسال نیز و این ترم شارژ کارت غذا برای راحتی دانشجو با اینترنت انجام می‌شود.
در این مراسم سوگند‌نامه‌ای برای دانشجویان جدیدالورود قرائت شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول