اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم:

دفاع مقدس‌ زمینه خدایی شدن را فراهم کرد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم، دفاع مقدس را کلاس آموزشی خداشناسی معرفی کرد.

دفاع مقدس‌ زمینه خدایی شدن را فراهم کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا حافظی ظهر امروز در یادواره دفاع مقدس که به همت اداره‌‌کل زندان‌های استان قم و با حضور برخی از مسئولان استانی، فرماندهان سپاه و جمعی از زندانیان زندان‌های استان برگزار شده بود، دفاع مقدس را محیطی سرشار از معارف خداشناسی معرفی کرد و در این زمینه افزود: دفاع مقدس محیطی بود که انسان‌‌ها را با هر تفکری که داشتند، به خدا نزدیک می‌کرد.
وی با اشاره به تنوع افکار و عقیده‌های رزمندگان اسلام، اظهار داشت: در جبهه‌های جنگ از بسیجی 15 ساله تا پیرمردهای 80 ساله، از افراد بی‌سواد تا کسانی همچون آیت‌الله صدوقی و آیت‌الله دستغیب و خود مقام معظم رهبری، از دانش‌آموز تا استاد دانشگاه و خلاصه هر فرد با یک عقیده و تفکر خاص در این کلاس خداشناسی حضور داشت.
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در ادامه اعلام کرد: با وجود تفاوت در افکار و عقیده‌ نیروهایی که وارد جبهه‌ها می‌شدند، تنها یک خروجی وجود داشت و آن هم خدایی شدن و برای خدا زیستن بود.
وی با بیان اینکه فضای موجود در اطراف هر فرد می‌تواند بر روی او تاثیرگزار باشد، اظهار داشت: جبهه‌های جنگ فضایی را برای افراد به وجود می‌آوردند که شخص راهی جز خدایی شدن نداشت و تنها به خدا و خواست خدا توجه می‌کرد.
حافظی در ادامه افزود: دلیل رهنمودهای ائمه‌اطهار(ع) در پرهیز از دوست بد که همان دوست نادان و گناهکار است، ایجاد محیطی توسط این افراد برای انسان است که انسان را از یاد خدا غافل و به سمت تباهی رهسپار می‌کند.
وی با اشاره به تاثیرگزاری محیط بر روی افراد گفت: گاهی ممکن است استفاده از اینترنت حلال و گاهی حرام باشد چراکه ممکن است محیطی را که برای فرد ایجاد می‌کند یک محیط خدایی باشد و گاهی ممکن است این محیط ایجاد شده محیطی باشد که انسان را از خدا دور سازد که در این صورت استفاده از اینترنت حرام می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در ادامه افزود: برای ساختن مملکت اسلامی، جوانان مومن و جلوگیری از نابودی ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد یک محیط خدایی و امن الزامی است تا افراد جامعه بتوانند مسیر پیشرفت و حرکت به سوی خدا را طی کنند.
وی ساخت یک محیط خدایی برای پرورش انسان در جامعه را، راهکاری برای بازگرداندن سلامت روحی به بزهکاران دانست و گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یعنی ایجاد فضایی که ارزش‌ها، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های آینده منتقل کند.
حافظی با اشاره به برپایی یادواره دفاع مقدس برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اعلام کرد: این مراسم‌ها برای این است که پویایی، شکوفایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای آیندگان حفظ شود و به آنان از جان گذشتگی را آموزش داده و آنان را آماده انقلاب حضرت مهدی(عج) کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول