اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

رئیسعلی دلواری نماد مقاومت در برابر استعمار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان(دشتستان) گفت: رئیسعلی دلواری نماد مقاومت و پایداری در برابر استعمار است.

رئیسعلی دلواری نماد مقاومت در برابر استعمار است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین مواردی است که انسان را به سعادت می‌رساند و باید تقوا را در خود تقویت کنیم.
وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت رئیسعلی دلواری افزود: مردم استان بوشهر همواره رشادت و دلاوری خود را به اثبات رسانده‌اند و در دوران دفاع مقدس این امر به بهترین شکل نمایان شد.
امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: رئیسعلی دلواری نماد مقاومت و پایداری در برابر استعمار است و باید یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی بداریم.
مصلح همچنین سالروز شهادت آیت‌الله قدوسی را تسلیت گفت و تصریح کرد: آیت‌الله قدوسی در تربیت و تهذیب طلاب و روحانیون نقش مهمی داشت و خدمات ایشان به حوزه فراموش نخواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به روز 17 شهریور گفت: 17 شهریور سالروز قیام مردمی ‌علیه رژیم طاغوت است و سردمداران رژیم شاه در این روز با قتل‌عام مردم، ماهیت خشن و ضدانسانی خود را نشان دادند.
امام جمعه برازجان در بخش دیگری از سخنان خود به روز مبارزه با بیسوادی اشاره کرد و اذعان داشت: اسلام اهمیت زیادی به علم و دانش می‌دهد و نظام اسلامی نیز در مسیر مبارزه با بی‌سوادی اقدامات ارزنده و بی‌نظیری انجام داده و هم‌اکنون شاهد باسواد شدن مردم در مناطق دوردست هستیم.
مصلح در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید فطر یادآور شد: معظم‌له مردم و مسئولان و سران قوا را به اتحاد و همبستگی دعوت فرمودند و این مسئله باید مورد توجه و عنایت همه قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به قیام‌های مردمی منطقه بیان داشت: بازگشت کشورهای اسلامی به هویت اسلامی را باید به فال نیک بگیریم و این کشورها نباید اجازه سوء استفاده را به مستکبران بدهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول