اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ عاطفه‌ها در شهرری به ‌صدا درآمد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها با حضور مسئولان شهرستان ری در مدرسه نمونه دولتی دخترانه راضیه حسینی نواخته شد.

زنگ عاطفه‌ها در شهرری به ‌صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش همزمان با 120 هزار مدرسه در سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ری در مدرسه نمونه دولتی دخترانه راضیه حسینی شهرری توسط فاطمه باقری دختر شهید محمدعلی باقری به صدا درآمد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی در این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: انفاق را از جمله ویژگی‌های مومنان است و انفاق جزو پنج ویژگی مومنان است که به اشکال مختلف انسان می‌تواند داشته‌ها و توانمندی‌های خود را به دیگران بدون منت ببخشد.
رحیم زمانی در ادامه در ارتباط با فرهنگ‌سازی انفاق در بین مردم به‌ویژه قشر دانش‌آموز عنوان کرد: آنچه که در برگزاری چنین مراسمی مهم است بحث فرهنگی آن است و این فرهنگ باید در بین دانش‌آموزان نهادینه شود.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: بانوان و دختران باید از ویژگی‌های حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س)‌ و حضرت معصومه (س) در زندگی خود الگو بگیرند.
زمانی خاطرنشان کرد: همانگونه که بزرگان ما در انجام کار های نیک و خیر پیشگام بودند، ما نیز باید در جش عاطفه‌ها در کارهای نیک از یکدیگر پیشی بگیریم.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا با نثار خون خود رسالت بزرگی را بر عهده ما گذاشتند و اکنون که انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده، چشم جهانیان به الگو گیری از بانوان و زنان مسلمان به عنوان زنان موفق است.
اجرای سرود دسته جمعی توسط همه دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی دخترانه راضیه حسینی شکرایی با شکوه و نشاط فراوان اجرا شد.
مراسم نواختن زنگ عاطفه‌ها در شهرری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاون پرورش و تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش، معاون مشارکت‌های کمیته امداد، رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 ری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در مدرسه راهنمایی ناحیه 2 ری طنین‌انداز شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول