اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد آذربایجان‌شرقی:

هر مدرسه یک پایگاه عاطفه خواهد بود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: امسال در جشن ملی عاطفه‌ها هر مدرسه یک پایگاه عاطفه خواهد بود.

هر مدرسه یک پایگاه عاطفه خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از خسروشهر، علی حداد پیش از ظهر امروز در مراسم به صدا درآمدن زنگ عاطفه‌ در مدارس این شهر اظهار داشت: مدارس در سال‌جاری به عنوان پایگاه‌های مهم جمع‌آوری کمک‌های مردمی عمل خواهند کرد.
وی افزود: زنگ عاطفه‌ها امروز ششم مهر با حضور شخصیت‌های مهم استانی در یکی از مدارس به صدا درآمد.
حداد با اشاره به جایگاه مهم مدارس و مساجد در جمع‌آوری کمک‌های مردمی گفت: 265 پایگاه فعال دیگر در کنار مدارس و مساجد، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند تا این کمک‌ها در اختیار نیازمندان واقعی جامعه قرار گیرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان، ضمن بیان نقش پشتیبانی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: هدایای جمع‌آوری شده با نظارت و مدیریت آموزش و پرورش و مدارس در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
وی اظهار داشت: نقش کمک‌های مردمی در ادامه تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت بسیار مؤثر است.
حداد، کمک به یک فرد را یاری به کل جامعه دانست و افزود: با کمک به افراد نیازمند برای ادامه تحصیل در واقع، بستری را برای ادامه زندگی بهتر برای آنها فراهم کرده‌ایم تا بتوانند در مسیر درست گام بردارند.
وی در ادامه با اشاره به نقش تعلیم و تربیت در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: زمانی که افراد بدون دغدغه‌های فکری در محیطی سالم تحصیل کنند ضمن مصون نگهداشتن خود از خطرهای اجتماعی می‌توانند فرد مؤثری برای اجتماع باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول