اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز؛

زنگ عاطفه‌ها در کردستان نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها صبح امروز در تمام مدارس استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان به صدا درآمد.

زنگ عاطفه‌ها در کردستان نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج صبح امروز در مراسم نمادینی که در مدرسه ابتدایی شهید بروجردی سنندج برگزار شد، گفت: برگزاری اینگونه مراسم‌ها موجب تمرین دینداری و بخشیدن و همدردی دانش‌آموزان با افراد کم‌بضاعت می‌شود.
خلیل کریمی شعار امسال جشن عاطفه‌ها را کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی عنوان کرد و افزود: جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی است که با کمک‌های خود، دانش‌آموزان نیازمند را یاری کنیم.
وی تصریح کرد: آشنایی با تعاون و همکاری، داشتن احساس مسئولیت و همدردی با همنوعان و قدرشناسی از نعمت‌های الهی از جمله پیام‌های این جشن برای دانش آموزان است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها نماد تقسیم مهرورزی، شادی و عطوفت بیشتر بین دانش‌آموزان است و باید این مراسم‌ها را باشکوه خاصی برگزار کنیم.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج افزود: برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکو کاری باید بیشتر تلاش و در این امر بین مردم به ویژه دانش‌آموزان رقابت و سبقت ایجاد کرد.
کریمی از مسئولان و اولیای دانش‌آموزان خواست در راستای ترویج و گسترش حس همدردی در بین دانش‌آموزان تلاش مضاعفی داشته باشند.
زنگ عاطفه‌ها در این مراسم به دست امام جمعه سنندج به صدا درآمد و شرکت‌کنندگان کمک‌های نقدی خود را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در صندوق مستقر در این آموزشگاه اهدا کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول