اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

زنگ عاطفه‌ها در ورامین نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور، زنگ جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولان شهرستان ورامین در مدرسه دخترانه حضرت خدیجه (س) شهر قرچک از توابع شهرستان ورامین نواخته شد.

زنگ عاطفه‌ها در ورامین نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش زنگ جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولان شهرستان ورامین در مدرسه دخترانه حضرت خدیجه (س) بخش قرچک به‌صدا در آمد و پس از آن دانش‌آموزان با تقدیم هدایای خود به نیازمندان، ‌به یاری آنان شتافتند.
رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان ورامین طی سخنانی در این مراسم گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و در هفته اول مهر ماه با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین نسل نونهال، کودک، نوجوانان و جوان جامعه و همچنین رسیدگی به وضعیت دانش‌آموزان بی‌بضاعت، جشن ملی و معنوی عاطفه‌ها با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و مشارکت و مساعدت صدا و سیما، سازمان دانش‌آموزی، آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج در سراسر استان برگزار می‌شود.
محمد محمودی افزود: جشن عاطفه‌ها با شعار کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی در روز چهارشنبه ششم مهر ماه با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌ها در کلیه مدارس برگزار می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم جشن عاطفه‌ها در بیش از 210 پایگاه کمیته امداد مستقر در مدارس و مساجد شهرهای ورامین، ‌قرچک و جواد آباد برگزار شده است.
محمودی عنوان کرد: از این تعداد 102 پایگاه شامل 67 پایگاه در مدارس و 29 پایگاه در مساجد بخش مرکزی، ‌133 پایگاه شامل 108 پایگاه در مدرسه و پنج پایگاه در مساجد بخش قرچک و 57 پایگاه شامل 50 پایگاه در مدرسه و 7 پایگاه در مساجد بخش جواد آباد مستقر شده است.
وی ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده پس از دسته بندی به نسبت بین ادارات آموزش و پرورش ورامین،‌ قرچک و جواد آباد تقسیم شده تا در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گیرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان تصریح کرد: مردم خداجوی و نوع دوست شهرستان ورامین در بخش‌های مرکزی، ‌قرچک و پیشوا در سال گذشته بالغ بر 250 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان اهدا کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول